استیون هاوکینگ: دونالد ترامپ به دنبال نابودی زمین است

دونالد ترامپ به دنبال نابودی زمین

استیون هاوکینگ
606

تصور کنید قدم به داخل خیابان می گذارید و متوجه می شوید که زمین در حال ذوب شدن است. اوضاع به نظرتان عجیب می آید چون هوا بارانی است. اما می فهمید که بارانی در کار نیست و آنچه می بارد اسید سولفوریک است. دیگر چترتان هم شروع به ذوب شدن می کند.

این سناریوی وحشتناک را فیزیکدان مشهور استیون هاوکینگ مطرح کرده و اظهار نموده نگران جهنمی است که به زودی در این دنیا ساخته می شود. می پرسید علت چیست؟ دونالد ترامپ.

هاوکینگ در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده اظهار داشته:

ما در آستانه ورود به نقطه ای هستیم که در آن دیگر امکان بازگشت از گرمایش زمین وجود ندارد. با اقدامات اخیر ترامپ زمین احتمالا به آستانه تحمل خود می رسد و به جایی نظیر زهره بدل می شود که دمایی برابر با ۲۵۰ درجه دارد و مدام در معرض بارش باران های اسیدی است.

استیون هاوکینگ و دونالد ترامپ

او در صحبت هایش مشخصا به ترامپ اشاره می کرد که به تازگی از پیمان اقلیمی پاریس کناره گیری کرده و معتقد است مفهوم گرمایش زمین را چینی ها ابداع کرده اند، آن هم صرفا برای مقاصد مالی.

هاوکینگ در ادامه گفته است:

دونالد ترامپ با نفی شواهد موجود در رابطه با گرمایش زمین و همچنین خروج از پیمان اقلیمی پاریس منجر به وارد آمدن آسیب های زیست محیطی قابل اجتنابی به سیاره زیبایمان میشود و این دنیا را هم برای ما و هم فرزندانمان به مکانی خطرناک بدل خواهد کرد.

در مورد افکار این دانشمندان ۷۵ ساله باید بگوییم که نگران است فضایی ها از ما متنفر باشند و اصرار دارد که بشر هرچه سریعتر و ظرف تنها صد سال باید زمین را ترک کند.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/tqKo7

ممکن است شما دوست داشته باشید بیشتر از نویسنده

نظرات