بهترین شیک های پروتئین طبیعی برای ورزشکاران(بخش دوم)

آیا شما هم می‌خواهید که ماهیچه‌های عضلانی داشته باشید؟ آیا بعد از تمرین‌های ورزشی خود به شدت احساس گرسنگی می‌کنید؟ پس به جای مصرف پودر پروتئین دستور طرز تهیه شیک پروتئین خانگی را یاد بگیرید و امتحان کنید.

108

شیک پروتئین شکلات:(۲۳/۶ گرم پروتئین)

این یک شیک، فوق العاده برای طرفدارهای شکلات است، یک طعم شیرین ( اما نه خیلی شیرین) و معطر و تقویت کننده قوی است و مواد تشکیل دهنده آن، منبع بسیار خوبی از پروتئین هستند.

شیک

مواد لازم:

  • یک تکه سیب
  • یک قاشق غذا خوری کره بادام زمینی
  • یک قاشق غذا خوری شکلات تلخ رنده شده
  • یک قاشق غذا خوری پودر کاکائو
  • یک فنجان شیر
  • یک دوم فنجان ماست
  • دو عدد خرما

چگونگی آماده سازی:

  1. تکه سیب،خرما، شیر، ماست، پودر کاکائو و کره بادام زمینی را داخل مخلوط کن،بریزید.
  2. زمانی که یک مخلوط غلیظ بدست آوردید، آن را درون لیوان بریزید و برای روی آن از شکلات تیره رنده شده استفاده کنید.

 

شیک شیر آرد جو، زغال اخته و تخم شربتی:(۱۲/۷۲ گرم پروتئین)

این شیک، یک غذای جایگزین عالی است و یکی از بهترین پروتئین های خانگی بعد از تمرین محسوب می شود.

مواد لازم:

  • یک دوم فنجان زغال اخته
  • یک قاشق غذا خوری تخم شربتی
  • دو قاشق غذاخوری آرد جو
  • یک فنجان شیر
  • یک قاشق غذا خوری عسل

چگونگی آماده سازی:

  1. تمام مواد تشکیل دهنده را با سرعت بالا درون مخلوط کن بریزید.
  2. سپس چند عدد یخ کوچک درون آن بریزید و سپس درون یک لیوان بلند بریزید و از خوردن آن لذت ببرید.

شیک پروتئین تمشک و موز:(۷/۸۱ گرم پروتئین)

شما در این شیک میتوانید: آنتی اکسیدان ها، پروتئین، کلسیم، آهن و انرژی را به دست آورید و یک غذای سالم و کامل بسیار خوشمزه است.

مواد لازم:

  • یک دوم فنجان تمشک
  • یک عدد موز متوسط
  • دو قاشق غذا خوری کره بادام زمینی
  • یک فنجان شیر بادام
  • یک چهارم فنجان آب
همچنین بخوانید
نگاهی به بهترین و شگفت انگیز ترین بدنساز های جهان

چگونگی آماده سازی:

تمام مواد تشکیل دهنده، به جز آب را با سرعت بالا، درون مخلوط کن بریزید. تا زمانی که یک مخلوط غلیظ بدست آید،سپس آب و چند تکه یخ را به آن اضافه کنید تا خنک شود و و از خوردن آن لذت ببرید.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/PYTav

ممکن است شما دوست داشته باشید بیشتر از نویسنده

نظرات