مکمل ورزشی خانگی

اگر از طرفداران پودرهای پروتئین هستید، قطعا متوجه شده اید که پودرهای پروتئین به دو دسته تقسیم می شوند. پودرهای مقرون به صرفه که مواد تشکیل دهنده مرموز و مواد شیمیایی عجیب و غریبی دارند که شما حتی نباید آن را به حیوان خانگی تان بدهید. و پودرهای کاملا طبیعی که بسیار گران قیمت هستند. خوشبختانه، یک راه حل وجود دارد! مکمل ورزشی خانگی.

111

 آیا شما هم از اصل بودن مکمل های موجود در بازار اطلاعی ندارید و دوست هم ندارید قربانی این پدید ظالمانه شوید. پس همین حالا ابتکار عمل را در دست بگیرید و خودتان پودر مکمل ورزشی خانگی خودتان را درست کنید و مصرف کنید.

مکمل خانگی

مواد لازم برای مکمل خانگی:

  1. نیم کیلو پودر سفیده تخم مرغ ترجیحا خارجی (دانمارکی)که در مغازه های مواد خام فروشی (مواد اولیه) مخصوص شیرینی یافت میشود.
  2. نیم کیلو شکر
  3. یک عدد پودر شیر خشک ۴۰۰ گرمی (ترجیحا خارجی مثل نیدو)
  4. پودر جوانه گندم ۴۰۰ گرم
  5. پنج قاشق غذا خوری پودر کاکائو یا پودر قهوه لازم به ذکر میباشد اضافه کردن پودر کاکائو سلیقه ای و برای طعم دهی میباشد ولی از این موضوع غافل نباشید که کافئین موجود در قهوه و کاکائو باعث افزایش نسبی قدرت در تمرین شده و به اصطلاح ورزشکاران از کم آوردن در تمرین به حد زیادی جلوگیری میکند.
  6. برای از بین بردن بوی بد پودر سفیده تخم مرغ به اندازه نصف قاشق چای خوری وانیل به کل پودر اضافه کنید اما توجه کنید اضافه کردن زیادی وانیل طعم پودر شما را تلخ و تیز میکند.

نحوه قاطی کردن مواد و تایم مصرف مواد :

خوب ابتدا یک قوطی خالی مخصوص پروتئین پیدا کنید (در هر ظرف جا دار و تمیز دیگر هم میشود)بعد پودر سفیده تخم مرغ را درون ظرف ریخته وبعد پودر جوانه گندم را کم کم اضافه میکنیم و به هم میزنیم(برای سهولت درب قوطی را بسته و خوب تکان دهید)تا کاملا مخلوط شود بعد پودر کاکائو را به همین ترتیب اضافه و ترکیب کنید، همین کار را برای پودر شیر خشک انجام دهید(توجه داشته باشد اضافه کردن پودر شیر خشک زودتر از مراحل ذکر شده مخصوصا قبل از پودر کاکائو باعث نمدار شدن مخلوط و در نتیجه خوب مخلوط نشدن و همچنین گلوله شدن ترکیب میشود)در نهایت شکر را اضافه کرده وباز هم خوب مخلوط میکنیم تا یکدست شود. حالا این پودر گیاهی برای افزایش ۱۰۰% وزن آماده است.

همچنین بخوانید
آیا ورزش به تنهایی برای زیبایی بدن کافی است؟

طریقه مصرف مکمل خانگی:

یک تا دو قاشق غذا خوری قبل از صبحانه حتما با شیر میل شود. کازئین موجود در شیر هضم پروتین موجود در سفیده تخم مرغ را به طول میانجامد و باعث جذب پروتئین بیشر خواهد شد پس حتما ترکیب را با شیر بخورید.

  • دو تا سه قاشق غذا خوری نیم ساعت قبل از تمرین
  • سه قاشق غذا خوری بلافاصله بعد از تمرین
لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/IWzJx

ممکن است شما دوست داشته باشید بیشتر از نویسنده

نظرات