تمرین بارفیکس در خانه باید چگونه انجام شود؟

بارفکیس جزء آن دسته تمریناتی است که برای تقویت و رشد عضله های بالا تنه مثل جلو بازو، سینه، پشت، شکم و زیر بغل بسیار مناسب است.

بارفیکس

بارفکیس جزء آن دسته تمریناتی است که برای تقویت و رشد عضله های بالا تنه مثل جلو بازو، سینه، پشت، شکم و زیر بغل بسیار مناسب است. در این مطلب قصد داریم شما را با انجام اصولی تمرین بارفیکس در خانه آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

اصول صحیح انجام بارفیکس در خانه

  • برای انجام بارفیکس میتوان ۲ روش را مد نظر قرار داد. در روش اول باید میله بارفیکس به شکلی گرفته بشود که پشت دست به طرف بدنتان و فاصله دستها از هم مقداری بیش تر از عرض شانه ها باشد.
  • روش دوم به این صورت است کف دستها به طرف بدنتان است و فواصل دستها از هم کم تر از عرض شانه ها میباشد.
  • احتمال دارد که در روز های اولیه انجام این حرکت برای شما کمی سخت باشد اما اگر کمی تحمل کنید به راحتی میتوانید ۳ ست را با تکرار ۱۰ تا ۲۰ تایی انجام دهید.

روش انجام بارفیکس در خانه

  • روش انجام بارفیکس در خانه به این شکل است که در مرحله اول باید به شکل نیمه آن را انجام دهید و کامل بالای بارفیکس نروید. سپس در آن حالت مدتی باقی بمانید تا احساس ضعف و خستگی کنید و بعد از آن به آرامی پایین بیایید و دوباره آن را بعد از گذشت ۳۰ثانیه انجام دهید.
  • این روند را برای ۵دقیقه انجام دهید و بعد از ۵دقیقه کنی استراحت کنید و مجدد آن را انجام دهید.
  • اگر این روند را ۳روز متوالی انجام دهید، به آسانی بعد از چند جلسه میتوانید ۱۰ ست را انجام بدهید.

میله بارفیکس برای چربی سوزی و فرم دهی به شکم

میله بارفیکس وسیله ای مفید برای انجام ورزشی های شکمی است و برای چربی سوزی و فرم دهی به عضلات شکم بسیار موثر عمل میکند.

برای انجام حرکت های مربوط به شکم با میله بارفیکس اول از میله آویزان شوید و بعد از آن زانوهای خود را خم کنید و خود را به سمت بالا بیاورید. این حرکت را به صورت ۳ست همراه با تکرار ۱۵ تا تکرار کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/pzsSM
انجام بارفیکس در خانهانجام بارفیکس در منزلانجام تمرینات باشگاه در خانهانجام تمرینات باشگاه در منزلبارفیکسچطور در منزل ورزش کنم؟چطور در منزل ورزش کنیم؟چگونه تمرینات باشگاه را در خانه انجام بدهم؟چگونه تمرینات باشگاه را در خانه انجام دهیم؟چگونه در خانه از بارفیکس استفاده کنیم؟چگونه در خانه با بارفیکس تمرین کنم؟چگونه در خانه با بارفیکس کار کنم؟چگونه در خانه بارفیکس بزنیم؟چگونه در منزل ورزش کنم؟چگونه در منزل ورزش کنیم؟چگونه ورزش های باشگاه را در خانه انجام بدهم؟چگونه ورزش های باشگاه را در خانه انجام دهیم؟در خانه چه ورزش هایی را می توان انجام داد؟در خانه چه ورزش هایی را می توانم انجام دهم؟در منزل چه ورزش هایی را می توان انجام داد؟در منزل چه ورزش هایی را می توانم انجام بدهم؟روش اصولی بارفیکس در خانهروش انجام بارفیکسروش انجام تمرینات باشگاه در خانهروش انجام تمرینات باشگاه در منزلروش انجام تمرینات باشگاهی در خانهروش صحیح انجام بارفیکسروش صحیح بارفیکس زدنروش صحیح کار با بارفیکسکدام تمرینات باشگاه را می توان در خانه انجام داد؟کدام تمرینات باشگاه را می توانم در خانه انجام بدهم؟
Comments (0)
Add Comment