ترفندی برای نگهداری از موز بدون سیاه شدن آن

روشی که به وسیله آن می توانید موز ها را بدون اینکه سیاه شوند نگهداری کنید و در مهمانی هایتان آنها با ظاهر خوب و بدون سیاه شدن سرو کنید

نگهداری از موز بدون اینکه سیاه شود

برای خرید موز، معمولا مرددیم که رسیده آن بخریم یا اینکه کمی آن را نارس انتخاب کنیم. نکته وقتی حادتر است همان روز عصر مهمان داشته باشیم، بهترین انتخاب کدام است؟ با ما همراه باشید تا با یک ترفند برای نگهداری از موز آشنا شوید.

دردسر خریداری و نگهداری از موز

  • نگهداری از موز سخت است. اگر رسیده آن را بخریم، زود سیاه شده و از بین می روند. اگر نارس آن را بخریم با مهمان های امشب و پذیرایی از آنها چه کار کنیم؟ ماجرای نگهداری از موز، خودش حکایتی است که هرکس برای آن داستانی دارد.
  • شاید تا به حال راه های مختلفی را برای اینکه موزها سالم بمانند و از طرفی بتوانید از مهمان ها هم خوب پذیرایی کنید، رفته باشد. اما از هیچکدام آن طور که باید جواب نگرفته اید.
  • این ترفند ساده و جالب را هم امتحان کنید؛ شک نکنید که مشتری این راهکار خواهید شد و از آن راضی خواهید بود.

ترفند نگهداری از موز برای سالم نگه داشتن و سیاه نشدن آن

  • برای خریداری موز بهتر است انواع نارس، اما رو به رسیده آنها انتخاب کنید. بعد از اینکه آنها را به خانه تان آوردید، موزها را با همان نایلونی که خریداری کردید، در جایی از خانه که هوای معتدلی دارد، آویزان کنید.
  • سپس هر زمان که خواستید آنها را سریع استفاده کنید. برای مصرف موز ها آنها را به تعداد مناسب و قابل استفاده، از شاخه اصلی شان جدا کرده و سپس تعداد مصرف را داخل ماکروویو بگذارید.
  • فقط کافی ست چند ثانیه آنها را درون ماکروویو حرارت بدهید تا موزها به میزان کافی برسند.
  • سپس آنها را با آب بشویید و داخل یخچال بگذارید تا به میزا کافی خنک شوند. پس از خنک شدن موز، برای پذیرایی از مهمان ها، موزها رسیده و بدون سیاهی شما حاضرند.
لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/fjwAj
پیشگیری از سیاه شدن موزترفند نگهداری از موزجلوگیری از سیاه شدن موزچطور از سیاه شدن موز جلوگیری کنیم؟چطور از موز نگهداری کنم؟چطور از موز نگهداری کنیم که سیاه نشود؟چطور از موز نگهداری کنیم؟چگونه از سیاه شدن موز جلوگیری کنیم؟چگونه از موز نگهداری کنم؟چگونه از موز نگهداری کنیم که سیاه نشود؟چگونه از موز نگهداری کنیم؟چه کار کنیم که موز سیاه نشود؟خریداری موزخریدن موزروش نگهداری از موزروش های جلوگیری از سیاه شدن موزروش های نگهداری از موزروش های نگهداری موزسیاه شدن موزطور از موز نگهداری کنیم که سیاه نشود؟موزنکاتی درباره خرید موزنگهداری از موز
Comments (0)
Add Comment