دمنوش هایی برای توقف و درمان سردرد و میگرن!

آموزش دمنوش هایی که برای جلوگیری و توقف فوری سردرد و میگرن فوق العاده هستند

درمان سردرد با سریع ترین روش!

خوراکی های سرشار از منیزیم باعث انبساط و استراحت عضله ها و آرامش اعصاب می شوند و باعث جلوگیری و درمان سردرد می شوند. آجیل، دانه های روغنی، موز و سبزیجات برگ سبز از جمله مواد غذایی دارای منیزیم هستند که هم سلامتی عمومی بدنتان را بهبود می بخشند و هم به کاهش دفعات سردرد گرفتن تان کمک می کنند.

برای بالا رفتن متابولیسم بدن هر چقدر که تغذیه درست حائز اهمیت است، تحرک بجا و درست نیز مهم می باشد. برای خواب با کیفیت و عمیق، بدن باید تحرک داشته و خسته شود.

نرمش هایی که تا حدی ضربان قلب را افزایش می دهند باید روزانه ۳۰ الی ۴۵ دقیقه انجام شوند، این نرمش ها از تمام بافت های بدن از جمله مغز در برابر بیماری ها محافظت می کنند. بخاطر دلایل ذکر شده، روزانه حداقل ۳۰ دقیقه پیاده روی را فراموش نکنید.

دمنوش هایی برای درمان سردرد

تحقیقات علمی نشان می دهند که هر چقدر استراحت، سکوت و آرامش و دوری از استرس در درمان سردردهای ناشی از اضطراب مفید می باشند، نوشیدن دمنوشهای گیاهی نیز به همان اندازه در کاهش شدت و درمان سردرد کار آمد هستند.

چای سبز

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان بوده و برای کاهش سردرد مفید است. همچنین سیستم گوارش را بهبود بخشیده، باعث لاغری شده و به جلوگیری از سرطان کمک می کند.

مواد لازم : ۲ قاشق مربا خوری چای سبز، مقداری نعناع تازه، دو برش لیموترش

طرز تهیه چای سبز : در لیوان آب جوش همه ی مواد را ریخته و بگذارید ۵ دقیقه دم بکشد. بصورت داغ سرو کنید.

دمنوش زنجبیل

سالهاست در چین از زنجبیل بعنوان یک معجزه درمانی استفاده می کنند. این ماده غذایی هم باعث خوابیدن التهاب بدن و هم باعث بهبود سیستم گوارشی می شود. از همه مهم تر تاثیر معجزه آسایی در آرامش اعصاب و کاهش سردرد دارد.

از زنجبیل علاوه بر دمنوش می توانید در غذاها و سوپ ها بصورت تازه یا پودر استفاده کنید.

مواد لازم: ۱ تکه زنجبیل، یک تکه چوب دارچین، دو برش لیمو ترش

طرز تهیه دمنوش زنجبیل: در دو لیوان آب زنجبیل و دارچین را بجوشانید. پس از جوشیدن آن ها، اجاق را خاموش کرده و ۵ دقیقه صبر کنید. در پایان آبلیموی تازه را اضافه کرده و نوش جان کنید.

دمنوش بابونه

برای علاج سردردهای میگرنی خیلی مفید است. در درمان حساسیت ها و کاهش التهاب بدن بسیار موثر است. همچنین باعث آرامش و استراحت جسم و روح می شود. همچنین چایی متشکل از بابونه، چای سبز، زنجبیل و دارچین نیز برای آرامش اعصاب و بهبود سردرد بسیار مفید است.

مواد لازم: ۲ قاشق مربا خوری بابونه خشک، ۱ تکه چوب دارچین
طرز تهیه دمنوش بابونه: همه ی مواد را در ۱٫۵ لیوان آب جوش بریزید. ۵ دقیقه دم بکشد و سپس نوش جان کنید.

  • اگر با رعایت تمام توصیه ها باز هم سردرد دارید، اگر سردرد از پشت سرتان شروع شده و با شدت در تمام مغزتان پخشمی شود، یا درصورتی که سردردتان به تازگی شروع شده و با گذشت زمان شدیدتر می شود و همراه با تهوع و استفراغ می باشد و یا اگر بهمراه سردرد، تب بالا و حالت انفجاری در داخل سرتان احساس می کنید، ممکن است ناشی از بیماری های مهم تر و خطرناک تری باشد. در این صورت بدون فوت وقت به یک پزشک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید.
لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/qMiJw
از بین بردن سردرد با ورزشبهترین داروی سردردتوقف سردردتوقف سریع سردردتوقف میگرنداروی تاثیر گذار سردردداروی سردردداروی سردرد میگرنیداروی سریع سردردداروی طبیعی سردردداروی فوری سردردداروی فوری سردرد میگرنیدرمان سردرددرمان سردرد با دمنوشدرمان سردرد با مواد طبیعیدرمان سردرد میگرنیدرمان سریع سردرددرمان سریع میگرندرمان طبیعی سردرد میگرنیدرمان فوری سردرددرمان فوری میگرندرمان میگرندستور دمنوش های مفیددمنوش درمان کننده سردرددمنوش های مخصوص سردرددمنوش های مفیددمنوش های مناسب سردردراه حل بهبود سردردراه حل درمان سردردراه حل درمان میگرنرفع سردردروش بهبود سردردروش های بهبود سردردروش های درمان سردردروش های درمان سریع سردردروش های درمان فوری سردردسردرسردردسردرد میگرنیطرز تهیه دمنوش های مفیدکاهش سردردکاهش سریع سردردکاهش فوری سردردمیگرن
Comments (0)
Add Comment