بهترین ویتامین برای پوست و ناخن کدام است؟(بخش دوم)

با ویتامین های مفید برای سلامت و زیبایی پوست، ناخن و موهای خود آشنا شوید

ویتامین پوست و ناخن :

ویتامین E

این ویتامین را به عنوان ویتامین پوست و ناخن می شناسند . ویتامین E توانایی درمان بافت زخمی و ترمیم آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد را دارد. مصرف این ماده موجب خواهد شو قبل از این که رادیکال های آزاد اثرات خود را در چهره و پوست آشکار سازند آنها را از بین ببرد.


کوآنزیم Q10

این ماده به صورت طبیعی در بدن ساخته میشود و مصرف مکمل آن می تواند قدرت مغز را فزونی داهد و جوانی را طولانی تر نماید. محققان گزارش کرده اند موش هایی که کوآنزیم ۱۰ دریافت می کنند بیشتر عمر می نمایند و بسیار فعال تر می مانند. تمام زنان زیبای جوان این ماده را مصرف می کنند زیرا از درون با چروک های پوست می جنگد.


ویتامین K

این ماده اولین توصیه در درمان رگ های عنکبوتی، کبودی و پارگی رگ ها است. از ویتامین K در درمان حلقه های تیره ی زیر چشم و لک های قرمز پوست نیز استفاده میشود.

روغن دانه ی کتان

آمار نشان می دهد که روغن دانه ی کتان با افزایش جریان خون در پوست سر به رشد موها کمک میکند.


عصاره دانه ی انگور

آنتی اکسیدان موجود در دانه ی انگور دیواره ی نازک رگ های خونی را تقویت می کند و مانع از دست رفتن استحکام آن می گردد. مصرف این ماده می تواند از بروز رگ های عنکبوتی پیشگیری و آن را درمان کند.


MSM

اکنون همه درباره خبر داغ قرص جادویی حرف می زنند. MSM ماده ی ضروری برای ساخته شدن کراتین است، پروتئینی که پوست و ناخن را قوی و سالم می کند. فواید مصرف این ماده شامل بدست آوردن موهای پر پشت تر، دندان های محکم تر و ناخن های قوی تر است. میزان توصیه شده مصرف آت ۷۵۰ میلی گرم در روز است.


روی

این ماده معدنی به درمان زخم و اثر زخم کمک می کند و برای شکل گیری کلاژن ضروری است. روی به رشد بافت و سلول کمک می کند. میزان توصیه شده برای این ماده ۶۰ میلی گرم در روز است.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/Bj1dx
بهترین ویتامین برای پرپشت شدن مو چیست؟بهترین ویتامین برای پرپشتی مو چیست؟بهترین ویتامین برای پوست چیست؟بهترین ویتامین برای تقویت مو چیست؟بهترین ویتامین برای تقویت ناخن چیست؟بهترین ویتامین برای زیبایی پوست چیست؟بهترین ویتامین برای سلامت پوست چیست؟بهترین ویتامین برای سلامت مو چیست؟بهترین ویتامین برای مو چیست؟بهترین ویتامین برای ناخن چیست؟پوست و ناخنتقویت موتقویت ناخنقرص ویتامین برای پوستکدام نوع ویتامین برای پوست بهتر است؟کدام نوع ویتامین برای تقویت ناخن بهتر است؟کدام نوع ویتامین برای زیبایی پوست بهتر است؟کدام نوع ویتامین برای سلامت ناخن بهتر است؟کدام نوع ویتامین برای قوی شدن ناخن بهتر است؟کدام نوع ویتامین برای ناخن بهتر است؟کدام ویتامین ها برای تقویت ناخن بهتر هستند؟کدام ویتامین ها برای سلامت ناخن بهتر هستند؟کدام ویتامین ها برای ناخن بهتر هستند؟کدام ویتامین ها برای ناخن مفید هستند؟ویتامین برای پوستویتامین برای تقویت ناخنویتامین برای زیبایی پوستویتامین برای سلامت پوستویتامین برای سلامت ناخنویتامین پوستویتامین تقویت کننده ناخنویتامین های تقویت کننده موویتامین های ضروری برای موویتامین های مفید برای پوستویتامین های مفید برای پوست کدامند؟ویتامین های مفید برای تقویت مو کدامند؟ویتامین های مفید برای تقویت ناخنویتامین های مفید برای تقویت ناخن کدامند؟ویتامین های مفید برای زیبایی پوستویتامین های مفید برای سلامت پوست کدامند؟ویتامین های مفید برای سلامت ناخنویتامین های مفید برای موویتامین های مفید برای ناخنویتامین های مفید برای ناخن کدامند؟ویتامین های مو
Comments (1)
Add Comment