چند توصیه ضد پیری که با دانستن آنها جوان خواهید ماند

توصیه هایی که در هر سنینی برای جلوگیری از پیری باید مد نظر قرار دهید تا شاداب و سرزنده بمانید

پیشنهاد های ضد پیری

لری ماتسون یکی از نویسندگان کتاب ضد پیری بر این باور است که جوان ماندن نیازمند این نیست که هر روز به ورزشگاه بروید و روی نیروی فیزیکی خود کار کنید. هر چند که این هم پیشنهادی خوب و معمولاً بی ضرر است. لری ماتسون بر این باور است که تغییرات ساده مثل توجه به وضعیت سلامتی خود، پیاده روی و غیره هم می تواند تفاوت زیادی در زندگی شما ایجاد کند. باید یاد بگیرید که چگونه با این تغییرات کوچک روند زندگی تان را برای همیشه عوض کنید وبه سلاتی و جوانی دست یابید:

کنترل استرس :

سطوح بالای کورتیزول از استرس ساتع می شود سبب اختلال متابولیک و افزایش التهاب خواهد شود. سعی کنید در مواقع استرس نفس عمیق بکشید. تمرین های ذهنی و یک مدیتیشن روزانه از روش های آسان برای کنترل استرس هستند.


سیگار کشیدن :

رابطه عمیقی بین سیگار و بیماری های قلبی و سرطان وجود دارد که همگان از آن مطلع هستند. اما مطالعات صورت گرفته نشان دهنده آن است که چهره افراد سیگاری دچار پیری و چروکیدگی بیشتری می شود. در صورت این افراد تاثیرات پیری مانند چروک های کنار لب ها و پلک های بالایی و خطوط قابل مشاهده اطراف بینی و دهان و همینطور افتادگی پلک های بالایی و کیست های زیر چشم بیشتر مشاهده می شود.


تاثیرات ذهنی مثبت، ضد پیری هستند :

بیشتر مردم از تاثیر ذهن بر زندگی خود غافل هستند در حالی که تحقیقات انجام شده نشان دهنده تاثیرات بسیار زیاد تاثیرات ذهنی بر بدن است. برای کسانی که ذهنیت منفی و سردی از زندگی دارند ایجاد یک زمینه ذهنی متعادل تر قطعاً کمک بیشتری به آن ها خواهد کرد.

مواد شیمیایی :

مواد شیمیایی به طور روزانه در موارد مختلف استفاده می شوند. در عین حال نیز نمی توانید آلودگی و دود کارخانه ها و خودروها را به تنهایی کم کنید و یا راهی برای کم کردن اثرات مخرب آن ها پیدا کنید ولی می توانید در خانه خود کمتر در برابر این آلودگی ها قرار بگیرید. برای نمونه می توانید یک تصفیه کننده آب برای منزل خود خریداری نمایید. از مواد پاک کننده آئروسل کمتر استفاده کنید. مواد شیمیایی مستعمل در مواد غذایی و محصولات آرایشی را بشناسید و با آگاهی آن ها را مصرف کنید.


انواع مشروبات الکلی :

تحقیقات درباره تاثیرات الکل متناقض است. اما یک موضوع کاملا مشهود است. مصرف الکل به ویژه مصرف زیاد آن سلامت و جوانی و زیبایی شما را هدف قرار خواهد داد.


مصرف مداوم دارو :

خیلی از افراد سالخورده مدام دارو مصرف می کنند. این داروها می توانند عوارض جانبی زیادی داشته باشند. تحقیقات اخیر نشان داده است که مصرف بسیاری از داروها می توانند سبب خطرات سلامتی برای افراد باشند. با تجویز هر نسخه این خطرات بیشتر می شوند.


تغذیه سالم :

در برنامه غذای خود هرگز میوه ها و سبزیجات و دانه های کامل و پروتئین های ناب را از یاد نبرید. همچنین سعی کنید در اول راه بعضی از لذت های غذا خوردن که به شما آسیب می زنند را فراموش کنید. سپس عادت های سالم غذایی را جایگزین آنها کنید.


ورزش های روانی :

مثل کلیه ورزش ها، ورزش های روانی هم از تاثیرات پیری جلوگیری می کنند. ماتسون می گوید: همانطور که مسن تر می شویم بدون آنکه متوجه باشیم کمتر از ذهن مان استفاده می کنیم. در بیشتر مواقع یک کار روتین را در طول روز انجام می دهیم و از بخش های مختلف مغزمان هم استفاده نمی کنیم. این روند به سلامت و پویایی مغز ما آسیب خواهد زد.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/6dQv9
با چه روش هایی می توان از پیری جلوگیری کردبا چه روش هایی می توان از چین و چروک صورت جلوگیری کردبا چه روش هایی می توان جوان ماند؟با چه روشهایی می توان از پیری زودرس در خانم ها جلوگیری کردبه چه روش هایی می توان از پیری جلوگیری کردپیری زودرسپیری زودرس در خانم هاپیری زودرس دست هاتغذیه در دوران پیریتغذیه در دوران پیری باید چگونه باشدتغذیه در دوران میان سالیتغذیه در دوران میانسالی باید چگونه باشدتغذیه مناسب در دوران میانسالی چگونه استتوصیه های ضد پیریجلوگیری از پیریجلوگیری از پیری زودرسجلوگیری از پیری صورتچظور می توان از پیری جلوگیری کردچگونه از پیر شدن جلوگیری کنیمچگونه از پیر شدن جلوگیری کنیم؟چگونه از پیر شدن دست ها جلوگیری کنیمچگونه از پیری زودرس جلوگیری کنمچگونه از پیری زودرس جلوگیری کنیمچگونه از پیری شدن صورت جلوگیری کنیمچگونه جوان بمانیم؟چگونه در پیری زندگی خوبی داشته باشیمچگونه در پیری زندگی خوبی را تجریه کنیچگونه در میانسالی از پیری جلوگیری کنیمچگونه در میانسالی زندگی خوبی داشته باشیمچگونه می توان از پیری زودرس در مردان جلوگیری کرددر دوران میانسالی با چه روش هایی از پیری جلوگیری کنیمدر دوران میانسالی چگونه از پیری جلوگیری کنیمدر دوران میانسالی چگونه از پیری زودرس جلوگیری کنیمدلیل پیری زودرس چیستدلیل پیری زودرس در آقایان چیستدلیل پیری زودرس در خانم ها چیستدلیل پیری زودرس در مردان چیستروش های جلوگیری از پیریروش های جلوگیری از پیری چیستروش های جلوگیری از پیری صورتروش های جلوگیری از چین و چروک صورتروش های جلوگیری از چین و چروک صورت چیستروش های جلوگیری پیری زودرس در خانم هاروش های جلوگیری پیری زودرس در خانم ها چیستروش های جلوگیری پیری زودرس در مردانروش های جلوگیری پیری زودرس در مردان چیستروش های مقابله با پیریروش های مقابله با پیری چیستروش های مقابله با پیری زودرس چیستنکات ضد پیری
Comments (0)
Add Comment