نوشیدنی چربی سوز بنوشید و خوش هیکل شوید(بخش دوم)

با نوشیدنی های چربی سوز به وزن دلخواه خواهید رسید

نوشیدنی عسل و آب گرم :

یک لیوان آب ولرم آماده کنید و یک قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا ترکیب شده و نوشیدن آن راحت شود، این نوشیدنی چربی سوز را باید صبح بعد از بیدار شدن و با معده خالی بنوشید.

شیر کاکائو به عنوان میان وعده :

به عقیده متخصصان در شیر کاکائو نسبت کربوهیدرات به پروتین ۱ به ۳ می باشد و این فوق العاده است و به عنوان یک نوشیدنی به عنوان میان وعده بعد از ورزش بسیار مناسب است. به گفته متخصصان این نوشیدنی دارای ۸۵ درصد آب می باشد و توصیه می شود که بعد از ورزش به جای جامدات از شیر کاکائو استفاده شود تا هم جایگزین عرق و آب از بین رفته بدن شود و هم باعث کنترل اشتهای فرد گردد.

نوشیدنی چربی سوز سیب و خیار :

یک عدد خیار و یک عدد سیب بدون دانه (بهتره از سیب سبز استفاده شود) را بدون پوست خرد کنید و درون مخلوط بریزید وهم بزنید تا یکدست شود. اکنون مقداری زنجبیل را رنده کرده وبه مخلوط آماده شده اضافه کنید، افرادی که مشکلات گوارشی دارند و یا به هر دلیل با زنجبیل مشکل دارند این نوشیدنی پربی سوز را بدون زنجبیل تهیه کنند. یک لیوان آب سالم و خنک را به مخلوط اضافه کنید و هم زده و سپس نوش جان نمایید.

معجون رازیانه :

۳ قاشق رازیانه را درون یک فنجان آب جوش بریزید و اجازه دهید کاملا خیس شود، این نوشیدنی را با معده خالی و قبل از غذا و همچنین قبل از خواب نوش جان کنید.
دقت کنید که رازیانه را با آب نجوشانید و باید بعد از جوشیده شدن آب به آن اضافه شود.

چای دارچین و عسل :

یک قاشق دارچین را درون یک فنجان آب داغ به مدت ۳۰ دقیقه خیس کنید و اجازه دهید که سرد شود. بعد از سرد شدن دو قاشق عسل را به مخلوط به دست آمده اضافه کنید. نصف این چای را قبل از خواب و باقی مانده را صبح بعد از بیدار شدن نوش جان کنید.
افرادی که دارای بیماری هستند، بهتر است در این مورد با پزشک خود مشورت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/TRcGj
آبمیوه بهاری رژیمیآبمیوه چربی سوزآبمیوه رژیمیآبمیوه های بهاری رژیمیآبمیوه های چربی سوزآبمیوه های رژیمیبرنامه رژیمبرنامه رژیمیبرنامه رژیمی سریعبرنامه رژیمی کاهش وزنبرنامه سریع رژیمیبرنامه کاهش زنتغذیه رژیمیدستور تهیه نوشیدنی رژیمیرژیم چاقیرژیم چربی سوز سریعرژیم سریع چاقیرژیم سریع لاغریرژیم غذاییرژیم غذایی بهاریرژیم لاغریرژیم لاغری سریعرژیم لاغری فوریرژیم های غذاییروش های سریع لاغریروش های لاغری سریعطرز تهیه معجون لاغر کنندهطرز تهیه معجون لاغریطرز تهیه نوشیدنی رژیمیغذاهای رژیمیکاهش وزنمعجون کاهش وزنمعجون لاغر کنندهمعجون لاغریمعجون های کاهش وزنمعجون های لاغر کنندهمعجون های لاغریمواد غذایی رژیمیمیان وعده رژیمیمیان وعده لاغر کنندهنوشیدنی بهارهنوشیدنی بهارینوشیدنی رژیمینوشیدنی سیب و خیارنوشیدنی لاغر کنندهنوشیدنی لاغر کننده سیب و خیارنوشیدنی های بهارهنوشیدنی های بهارینوشیدنی های چاقینوشیدنی های رژیمینوشیدنی های لاغر کنندهنوشیدنی های لاغری
Comments (1)
Add Comment