کدام عادت های روزمره دشمن پوست ما هستند؟(بخش دوم)

همه ما در طول روز کارهای روزمره ای را انجام می دهیم که هرگز متوجه نیستیم که تا چه اندازه دشمن پوست ما هستند. با ما همراه باشید تا در این مطلب با این عادات مضرر برای پوست آشنا شوید.

افراط در خوردن

پرخوری یکی از دشمن های پوست شماست که می تواند بدنتان را دچار کمبود مواد مغذی سازد. به دنبال نارسایی مواد مغذی در بدن، پوست نازک می شود و خیلی زود و به آسانی آسیب خواهد دید و دیگر طراوت و شفافیت گذشته را نخواهد داشت. علاوه بر این چاقی و لاغری متعدد پوست را شل و آویزان می کند.


داروهای دشمن پوست

یکی دیگر از دشمن های پوست شما بعضی از داروها هستند. برخی از داروها می توانند موجب حساسیت پوست نسبت به نور شوند. زمانی که دارو مصرف می کنید به ویژه آنتی بیوتیک، درباره اثرات جانبی آن از دکتر توضیخ بخواهید شاید لازم باشد در طول مدت درمان و استفاده از دارو،پوست خود را در برابر نور خورشید قرار ندهید.


تلفن

چطور ممکن است تلفن دشمن سلامتی باشد؟ آیا شما نیز ترک های ریزی و دانه های سیاه در اطراف چانه تان می بینید؟ احتمالا آنها به دلیل تکیه دادن به گوشی تلفن به چانه تان است. این محل ها می توانند محل تجمع باکتری ها گردند. هر روز گوشی تلفن را با الکل پاک کنید و سعس کنید عادت تکیه دادن گوشی به صورتتان را از بین ببرید.

نرمش ماهیچه های صورت

با این تصور که ورزش برای ماهیچه های برن مفید است این طور به نظر می رسد که ورزش ماهیچه های صورت نیز آنها را تقویت می نماید اما در واقع این کار عامل تشکیل چروک های صورت خواهد بود. زمانی که ماهیچه ای را نرمش می دهید، پوست روی آن چروک می شود.


ویتامین A

با وجود این که ویتامین A برای پوست ضروری و مفید است اما مصرف بیش از حد آن موجب آسیب رساندن به پوست می گردد. اگر هر روز بیش از ۴۵۰ گرم آب میوه یا سبزیجات حاوی ویتامین A بنوشید پوستتان به تدریج شکننده، نازک و حساس خواهد شد و زرد به نظر خواهد رسید.


یخ

شاید شما هم شنیده باشید که چگونه جوآن کرافوزد و برخی ستارگان سینما پوست چهره شان را با فرو بردن صورتشان درون ظرف پر از مکعب های یخ، سفت و کشیده می کنند اما شما به هیچ وجه چنین کاری نکنیو تنها اثر این کار شکسته شدن مویرگ های چهره است.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/lFGrt
آیا پرخوری باعث آسیب دیدن پوست صورت می شود؟آیا پرخوری باعث آسیب دیدن پوست می شود؟آیا پرخوری باعث صدمه دیدن پوست صورت می شود؟آیا پرخوری برای پوست ضرر دارد؟آیا تلفن برای پوست ضرر دارد؟آیا تلفن برای پوست مضر است؟آیا صحبت کردن با تلفن برای پوست ضرر دارد؟آیا صحبت کردن با موبایل برای پوست ضرر دارد؟آیا نرمش صورت برای پوست ضرر دارد؟آیا نرمش ماهیچه های صورت برای پوست مفید است؟آیا ورزش دادن صورت برای پوست ضرر دارد؟آیا ورزش دادن صورت برای پوست مفید است؟آیا ورزش دادن ماهیچه های صورت برای پوست مفید است؟آیا یخ برای پوست مضر است؟آیا یخ برای پوست مفید است؟افراط در خوردنداروهای دشمن پوستدشمن پوستضررهای ویتامین A برای پوست چیست؟ضررهای یخ برای پوست چیست؟عادات بد برای پوستعادات بد برای سلامت پوستعادات روزمره مضر برای پوستعادت های بد برای پوستعادت های بد روزمره برای پوست چیست؟عادت های روزمره مضر برای پوستعادت های مضر برای پوستعادت های مضر روزمره برای پوستعوامل مخرب برای پوستعوامل مخرب برای پوست صورت چیست؟غادات بد برای سلامت پوستفرو بردن صورت در یخفواید نرمش دادن ماهیچه های صورتکارهای روزمره مضر برای پوستکارهای مضر برای پوستکدام عادات روزمره برای پوست بد است؟کدام عادات روزمره برای پوست صورت بد است؟کدام عادات روزمره برای پوست صورت ضرر دارد؟کدام عادات روزمره برای پوست مضر است؟کدام عادات روزمره به پوست صورت آسیب می زند؟کدام عادت های روزمره باعث آسیب دیدن پوست صورت می شود؟کدام عادت های روزمره برای پوست ضرر دارد؟کدام عادت های روزمره به پوست آسیب می زند؟کدام عادت های روزمره به پوست صدمه می زند؟کدام عادت های روزمره دشمن پوست ما هستند؟کدام کارهای روزمره به پوست آسیب می زند؟مضرات نرمش ماهیچه های صورتمضرات ویتامین A برای پوست چیست؟مضرات ویتامین A برای صورتنرمش دادن ماهیچه های صورتنرمش ماهیچه صورتنرمش ماهیچه های صورت
Comments (1)
Add Comment