درمان آسیب های ناشی از نور خورشید در منزل(بخش اول)

در این مطلب به بررسی انواع مشکلات پوستی حاصل از نور خورشید و درمان های ساده و فوری برای شما می پردازیم.

آسیب های ناشی از نور خورشید

در فصل تابستان و حتی زمستان به علت وجود نور خورشید ممکن است ناخواسته پوست ما آسیب ببیند و دچار انواع مشکلات پوستی شویم. در این مطلب به بررسی انواع مشکلات پوستی حاصل از نور خورشید و راه حل های آن برای شما می پردازیم. با این روش ها به آسانی می توانید در منزل و با مواد در دسترس مشکلات پوستی حاصل از نور خورشید را برطرف کنید.


پوست برافروخته

پوست شما ممکن است بر اثر نور خورشید بر افروخته شود. کمپرس با شیر آسان ترین راه برای تسکین برافروختگی یا التهاب پوست ناشی از نور خورشید است. تنها کافی ست یک گاز استریل را کاملا در شیر بخیسانید و آن را روی ناحیه ی آسیب دیده قرار دهید. سپس خواهید دید که چگونه به سبب تسریع بهبود التهاب پوستی خود خواهید شد.

عرق سوز

مرطوب کننده ها و مواد آرایشی دهانه ی غدد مولد عرق و منافذ پوست را مسدود می سازد. بنابراین بهتر است هنگام ورزش این مواد را از روی چهره پاک کنید. اما اغلب عرق سوز به روی سینه یا پشت پا به وجود می آید و خود را با قرمزی و سوزش نشان می دهد. می توان ایجاد عرق سوز را با پرهیز از پوشیدن لباس هایی که دارای الیاف مصنوعی هستند، چون نایلون و لیکرا محدود نمود. بهتر است از لباس های نخی استفاده کنید و بلافاصله پس از پایان کار و بازگشت به منزل با صابون های آنتی باکتریال حمام کنید.


درمان پوست عرق سوز شده

  • یک قاشق چای خوری بادام آسیاب شده
  • یک دوم قاشق چای خوری رنده ی پوست پرتقال
  • یک دوم قاشق چای خوری شیر خشک
  • ۳ قطره گلاب

روش تهیه: تمام این مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیری دانه دانه دانه بدست آید. این خمیر را به آرامی روی پوست خود بمالید و اجازه دهید کنی بر روی پوست بماند. سپس پوست را با آب سرد آبکشی کنید.

برای خواندن ادامه این مطلب به “بخش دوم” مراجعه کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/hgIr3
آسیب های ناشی از نور خورشیدآفتاب سوختگیبهترین روش برای درمانسوختگی پوستپوست آسیب دیده با نور خورشیددرمان آفتاب سوختگیدرمان التهاب پوستدرمان پوست آسیب دیده با آفتابدرمان پوست آسیب دیده با نور خورشیددرمان پوست برافروختهدرمان پوست عرق سوز شدهدرمان خانگی آفتاب سوختگیدرمان خانگی التهاب پوستدرمان خانگی التهابات پوستدرمان خانگی پوست برافروختهدرمان خانگی پوست عرق سوز شدهدرمان خانگی پوست ملتهبدرمان خانگی پوست ملتهب شدهدرمان خانگی سوختگی پوست با آفتابدرمان سریع پوست برافروختهدرمان سریع پوست عرق سوز شدهدرمان سریع پوست ملتهبدرمان سوختگی پوست با آفتابدرمان طبیعی آفتاب سوختگیدرمان طبیعی التهاب پوستدرمان طبیعی پوست برافروختهدرمان طبیعی پوست عرق سوز شدهدرمان طبیعی سوختگی پوست با آفتابدرمان فوری پوست برافروختهدرمان فوری پوست ملتهبدرمان فوری و خانگی پوست ملتهب
Comments (0)
Add Comment