درمان پا های خود را فراموش نکنید و به آنها آرامش ببخشید

درمان هایی برای جلوگیری از تاول پا و نرم شدن پاهای شما

درمان های شبانه برای لطافت پاها

برای درمان پا های خود تمام قسمت های پا و کف پا را با ژله ی نفت خوب ماساژ دهید. به ویژه قسمت هایی که پوست زبر و ترک خورده دارند. جوراب ورزشی به پا کنید و به رختخواب بروید. هنگامی که از خواب بیدار می شوید، در می یابید که پوست پاهایتان به نحو شگفت انگیزی نرم و لطیف شده است.

درمان پا و جلوگیری از تاول زدن پا ها

بر روی تمام قسمت هایی از پا که با سطح داخلی کفش تماس دارند ژل پترولیوم بمالید. این کار اصطکاک میان پوست پا و سطح داخلی کفش کاهش خواهد داد و از بروز تاول های دردناک جلوگیری می کند.

آرامش بخشیدن به پاها

انجام مراحل زیر به پاها آرامش می بخشد و از تنش انباشته شده در آنها می کاهد :

  • مقداری لوسیون را در داستانتان بریزید و با حرکات ملایم اما بلند و طولانی به روی پای خود بمالید. یکی از پاهایتان را در دست بگیرید و از انگشتان شست خود برای وارد آوردن فشارهای ملایم از نوک انگشتان تا بالای مچ استفاده کنید. انگشتان شست را دایره وار و در جهت حرکت عقربه های ساعت و سپس در خلاف جهت آن بر روی پاها بکشید. فشار خور را بر روی ناحیه ی پاسنه و پنجه ی پا افزایش دهید. این حرکت را با پای دیگر نیز تکرار کنید.
  • سعی کنید اجسام کوچکی مثل تیله با توپ های کوچک را با کمک انگشتان پای خود از زمین بردارید. انگشتان خود را دور جسم جمع کنید و تا ره شماره در همین حالت باقی بمانید. این حرکت را چند بار تکرار کنید.
  • یک لیتر سودای سرد را در تشت ریخته و پاهای خود را در آن قرار دهید.
  • پای راست خود را بالا بیاورید و انگشتان دست چپ را در لابه لای انگشتان پای راست فرو ببرید. این حرکت را با پای چپ نیز تکرار کنید.
لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/aAJ48
آرامش بخشیدن به پاآرامش پااز بین بردن اصطکاک پا و کفشاز بین بردن پااز بین بردن تاولاز بین بردن تاول پااز بین بردن ترک پااز بین بردن خستگی پااز بین بردن خشکی پااز بین بردن خشنی پااز بین بردن خشنی پوست پااصطکاک پا و کفشترک پاترک ترک شدن پاجلوگیری از تاولخستگی پاخشکی پاخشنی پوست پادرمان پادرمان تاولدرمان تاول پارفع خستگی پارفع زبری پارفع کردن تاولرفع کردن ترک پازبری پاژل پترولیومژل پترولیوم برای پاژله ی نفت برای پاسوداسودا برای پاسودای سردلطافت پالطیف شدن پامواد درمانی برای پاموارد درمان پانرم شدن پانرمی پانرمی و لطیف شدن پانرمی و لطیف کردن پا
Comments (0)
Add Comment