روش های ثابت شده برای درمان کمر درد بارداری

روش های ثابت شده و مطمئن که باعث می شوند به راحتی کمر درد دوران بارداری را از بین ببرید

درمان کمر درد بارداری

کمر درد بارداری یکی از درد های شایع این دوران است. وقتی شما باردار هستید و شکم تان برامده شده و بیرون زده است برای حفظ تعادل کمی به جلو یا بالا خم می شوید و همین کار می تواند فشار بیشتری را به کمرتان تحمیل کند. در این مقاله ۵ راهنمایی وجود دارد که به شما در جلوگیری از بروز این دردها کمک می کند.


حالت صحیح نشستن:

هنگامی که می خواهید بنشینید اول یک کوسن بین محلی که محلی که می خواهید به آن تکیه دهید قرار دهید سپس در آنجا بنشینید. هنگامی که در جایی نشسته اید کاملا تکیه دهید و صاف بنشینید به طوری که کمر و باسن ما در تماس با تکیه گاه باشد تا فشار کمتری به کمرتان وارد شود. همچنین پاهای خود را بصورت ۹۰درجه خمیده کنید. در این شرایط اگر زمان زیادی هم بنشینید کمر شما کمتر درد خواهد گرفت. بهتر است هرجایی که نشستید هر ۱ساعت از جای خود برخیزید و قدمی کوتاه بزنید.

حالت صحیح ایستادن:

روش صحیح ایستادن به این صورت است که کاملا صاف بایستید و شانه هایتان را به طرف بالا ببرید. در دوران بارداری برای کاهش کمر درد باید کمتر از ۳۰دقیقه تا ۴۰دقیقه بایستید یا اگر طولانی تر بود در مابین این زمان ها کمی بنشینید.

حالت صحیح خوابیدن:

برای پیشگیری و درمان کمر درد بارداری هنگامی که می خواهید بخوابید باید به حالت خوبیدن خود توجه کنید. هنگامی که شکم شما بزرگ شده است بایستی به طرف چپ بدنتان به خواب بروید. میتوانید از یک بالشت نه چندان بزرگ در حد فاصل شکمتان و تخت خواب کمک بگیرید تا خواب ایده آل تری داشته باشید.

ورزش هایی برای درمان کمر درد بارداری:

ورزش هایی که باعث قدرتمند شدن بدن شما و درمان کمر درد در دوران بارداری می شود شامل ورزشهای شنا، یوگا، پیاده روی و … میباشد. این ورزش ها برای دوران بارداری مناسب هستند و سبب مقاوم شدن بدن شما و همچنین ایده آل نگه داشتن وزن شما خواهند شد.


کمپرس آب داغ:

کمپرس آب داغ به بهبود کمر درد شما در دورن بارداری کمک زیادی خواهد کرد. این روش همچنین باعث کمتر شدن اضطراب شما خواهد شد.


کفش مناسب دوران بارداری:

سعی کنید در دوران بارداری خود کفشهای پاشنه دار و لژ دار را کنار بگذارید. کفشهای پاشنه دار احتما زمین خوردن شما را بیشتر میکنند که در این دوران امری خطرآفرین است. بهترین کفش ها برای دوران بارداری کفش های طبی و بدون لژ هستند.


برداشتن اشیاء سنگین:

در این دوران از برداشتن اشیاء سنگین دوری کنید. این کار باعث خم و راست شدن بدن شم می شود و همچنین وزن آن باعث کمر درد میشود و احتمال دارد باعث سقط جنین شود.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/qyuDF
چطور در بارداری کمر درد را درمان کنم؟چطور در دوران بارداری کمر درد را درمان کنم؟چطور در دوران بارداری کمر درد را کم کنم؟؟چطور در دوران حاملگی کمر درد را درمان کنم؟چگونگی درمان کمر درد بارداریچگونگی درمان کمر درد حاملگیچگونگی درمان کمر درد دوران بارداریچگونه باید کمر درد بارداری را از بین برد؟چگونه باید کمر درد بارداری را درمان کرد؟چگونه باید کمر درد بارداری را کم کرد؟چگونه باید کمر درد حاملگی را درمان کردچگونه باید کمر درد حاملگی را کم کرد؟چگونه می توان کمر درد بارداری را از بین برد؟چگونه می توان کمر درد بارداری را درمان کرد؟چگونه می توان کمر درد بارداری را کم کرد؟حالت صحیح ایستادن در بارداریحالت صحیح ایستادن در حالگیحالت صحیح ایستادن در حاملگیحالت صحیح خوابیدن در بارداریحالت صحیح خوابیدن در حاملگیدرد کمر در بارداریدرمان کمر درد بارداریدرمان کمر درد حاملگیدرمان کمر درد دوران بارداریدرمان کمر درد دوران حاملگیروش درمان درد کمر در بارداریروش درمان کمر درد بارداریروش درمان کمر درد بارداری چیست؟روش درمان کمر درد حاملگیروش درمان کمر درد دوران بارداریروش درمان کمر درد دوران حاملگیروش صحیح ایستادن در بارداریروش صحیح ایستادن در حاملگیروش صحیح خوابیدن در بارداریروش صحیح خوابیدن در حاملگیروش صحیح نشستن در بارداریروش های تاثیرگذار برای درمان کمر دردروش های درمان کمر درد بارداریروش های درمان کمر درد بارداری چیست؟روش های درمان کمر درد حاملگیروش های درمان کمر درد در بارداریروش های درمان کمر درد در حاملگیروش های درمان کمر درد در دوران بارداریروش های درمان کمر درد در دوران حاملگیروش های درمان کمر درد دوران بارداریروش های درمان کمر درد دوران حاملگیکمتر کردن درمان کمر درد بارداریکمر درد بارداریکمر درد حاملگیکمر درد دوران بارداریکمر درد دوران حاملگینحوه درمان کمر درد باردارینحوه درمان کمر درد حاملگینحوه درمان کمر درد دوران باردارینحوه درمان کمر درد دوران حاملگیورزش های درمان کننده کمر درد بارداریورزش های درمان کننده کمر درد حاملگیورزش های مفید برای درمان کمر درد بارداری
Comments (0)
Add Comment