چگونه نگرش مثبت داشته باشیم؟

راه کارهایی که باعث زیبایی دورنی شما خواهند شد

نگرش مثبت ، چگونه؟!

اول از همه برای ینکه بتوانید شادتر زندگی کنید و زیبایی درونی را بیابید باید نگرش مثبت داشته باشید. اما چگونه می توان نگرش مثبت داشت؟ پروجیم در این مطلب نکاتی را به شما یادآور خواهد شد تا بتوانید نگرش مثبت داشته باشید، به زیبایی درونی خود دست یابید و زندگی شادتر داشته باشید.

دوستان دلسوزی بیابید

چه بخواهید یا نه، آن چه مردم راجع به شما می گویند میتواند احساس خوب یا بدی به شما ببخشد. خوب به اطرافتان نگاه کنید. کسانی یا حداقل کسی را بیابید که بتواند هرگاه احساس خوبی ندارید به شما روحیه دهد. داشتن چنین دوستانی به شما اعتماد به نفس خواهد داد زیرا اگر در خود تغییری بدهید، مثلا لبای نویی بپوشید، آنها متوجه می شوند و سلیقه ی شما را تایید می کنند. چنین دوستانی آینه ی واقعی شما و سازنده ی عزت نفس تان هستند.
جنی ۳۸ ساله میگوید: هر روزی که احساس کنم چاق یا برریخت هستم به خواهرم تلفن می کنم. او به من می گوید که زیبا هستم و کاری می کند که هر دو بخندیم. همواره حمایت و دلگرمی های او موجب شده تست بتوانم بحران های مربوط به زیبایی ام را پشت سر بگذارم.

دشمن زیبایی را بشناسید

هیچ شکی وجود ندارد که همه ی شما مایلید بهترین باشید اما اغلبتان تصور می کنید این امر محال است. اشتباه نکنید آرایشگران سینما، مجله ها، سازندگان لوازم آرایشی و لاغری هیچ کدام جادوگز نیستند و مانکن ها و هنر پیشه های سینما نیز مشکلات گورشی که لاغرشان می کند ندارند. تنها تفاوت آنها با شما این است که برای آنها خوش ظاهر بودن و زیبایی از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد. مراقبت از جسم تان به شما احساس خوبی خواهد بخشید، پس به وجود خود احترام بگذارید، در غیر این صورت درست مانند این است که به دیگران اجازه داده اید به شما بی احترامی کنند.
عاقلانه ترین راه برای زیبایی، ورزش روزانه و اصلاح رژیم غذایی شماست. رسیدگی به این دو عامل علاوه بر زیبایی فواید بسیاری برای سلامت جسم و روح شما خواهد داشت.

به ندای درونی خود گوش دهید

هر کدام از ما درون خود ندایی داریم که راهنمایی مان می کند. این ندا مانند یک درمانگر مجرب است و به ما کمک می کند تا راه درست برای درمان خود را بیابیم. این ندا ما را آرام می سازد، به ما روحیه می بخشد و حتی کمک می کند ظاهر و اندام بهتری داشته باشیم. اما چرا بیش از اندازه می خوریم یا به اتوی لباسمان توجه نمی کنیم؟ مشکل این است که اغلب، زمانی را برای گوش دادن به ندای درونی مان اختصاص نمی دهیم. اوقاتی را که کسی مزاحمتان نیست، مثل هنگام حمام رفتن یا پیاده روی و یا حتی زمان آرایش چهره تان به شنیدن ندای درونی تان اختصاص دهید. این الهام خدادادی را به عنوان ابزاری برای دلگرمی و درمان در خود زنده نگه کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/8W36T
خوشحالی درونیدشمن زیباییدشمن سرزندگیدشمن شادابیدشمن شادیدوستان خوبدوستان دلسوززنان زیبازنان سرزندهزنان شادزنان موفقزندگی شادابزندگی شادترزندگی موفقزیبایی درونزیبایی ذاتیسر زندگیشادابی در زندگیشادابی درونیشادابی ذاتیشادابی و نشاط در زندگیشادی ذاتیمثبت نگرمثبت نگریمردان مثبت نگرمردان موفقموفقیت زنانندای درونندای درونینگرش مثبت
Comments (0)
Add Comment