شکل اندام ها و نحوه پوشش بر اساس آنها

با هر نوع هیکلی میتوانید لباس متناسب با آن را پوشیده و جذاب باشید

انواع اندام ها و نحوه پوشش بر اساس آنها

لباس باید با نوع اندام شما سازگار باشد و به حد کافی در آن احساس راحتی کنید. لباس نباید بر مد متکی باشد، بلکه این سبک شخصی شماست که اهمیت زیادی دارد. در ادامه این مطلب پروجیم برای شما همراهان عزیز شکل اندام ها و نحوه لباس پوشیدن بر اساس آنها را توضیح خواهد داد. با ما همراه باشید.

شکل اندام مثلثی

در این افراد معمولا قسمت بین تنه، یا به عبارتی قسمتی که بین بالا تنه و پایین تنه قرار دارد، دو تا سه سایز بزرگ تر از نیمه ی بالایی بدن است.

  • انتخاب لباس مناسب اندام مثلثی : شلوارهای پیله دار، رنگ های روشن برای بلوز و رنگ های تیره برای شلوار برای این اندام ها مناسب تر هستند. برای قسمت بالایی لباس نیز می توانید از تزئینات استفاده کنید.

اندام به شکل ساعت شنی

این افراد با شانه های عریض، کمر باریک و باسن گرد، دارای اندام زیبا و ایده آلی هستند. اقریبا می توان گفت همه افراد دنیا آرزو دارند که اندامی به شکل ساعت شنی داشته باشند.

  • انتخاب لباس برای اندام ساعت شنی : کسانی که وزن مناسبی دارند باید این اندام ایده آل را با لباس های ساده بیشتر به نمایش بگذارند. در این افراد مثال طرف گونی بپوشد هم بهش می یاد صدق می کند. اما کسانی که وزن بیشتری دارند از پوشیدن لباس های کمر باریک خوداری کنند و بیشتر لباس های بلند و آزاد بپوشند.

اندام گوی شکل

این افراد شانه های عریض و پهن، کفل صاف و پاهای کشیده ای دارند و احتمالا دارای سینه های بزرگی هستند. کمر این افراد حتی از گروه قبلی نیز باریک تر است.

  • انتخاب لباس برای هیکل گوی شکل : بهترین لباس برای این گروه، لباس هایی هستند که باسن را باریک تر جلوه می دهند. دامن های تنگ و بلوز های بلند بهترین انتخاب برای این نوع اندام ها می باشند.
لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/AEQIO
اندام به شکل ساعت شنیاندام به شکل گویاندام ساعت شنیاندام کرویاندام گوی شکلاندام مثلثیانواع اندامانواع شکل های اندامانواع شکل هیکلانواع هیکلانواع هیکل هاپوشش مناسب انواع هیکلپوشش مناسب با هیکلشکل اندامشکل اندام گویشکل اندام مثلثیشکل هیکلشکل هیکل مثلثیلباس برای اندام گوی شکللباس برای هیکل گویلباس مناسب با انداملباس مناسب با انواع انداملباس مناسب با هیکللباس مناسب هیکل کرویلباس مناسب هیکل گوی شکلنحوه پوشش با انواع هیکل هانحوه پوشش لباس برای هیکلنحوه لباس پوشیدن با انواع اندامهیکل ساعت شنیهیکل کرویهیکل گوی شکلهیکل مثلثی
Comments (0)
Add Comment