روش های طبیعی و خانگی برای مراقبت از پوست

بهترین مرطوب کننده ها و تونرها را می توانید درون کابینت های خانه تان یا فروشگاه های مواد غذایی پیدا کرده و همان نتایج دلخواه را از آنها بگیرید. با ما همراه باشید تا این مواد را به شما معرفی کنیم.

روش های طبیعی برای مراقبت از پوست:

بهترین مرطوب کننده ها و تونرها را می توانید درون کابینت های خانه تان یا فروشگاه های مواد غذایی بیابید. این مواد طبیعی همان نتایج دلخواه شما را در اختیارتان خواهد گذاشت بدون اثرات جانبی مواد شیمیایی چون تحریک، قرمزی و التهاب پوست. در این مطلب گروه پروجیم انواع مواد طبیعی که توانایی مراقبت از پوست را دارند برای شما آماده کرده است.


روغن بادام

عالی ترین ماده برای نرم و لطیف کردن هر نوع پوستی است. علاوه بر این خارش، التهاب و حساسیت پوست را کاهش می دهد.


آلوئه ورا

از ژل این گیاه به عنوان تونر استفاده کنید. گیاه آلوئه ورا علاوه بر این که برای پوست بسیار آرامش بخش  است، بازسازی سلولی را نیز افزایش می دهد. برای مراقبت از پوست هیچ گاه از تونرهای دارای الکل استفاده نکنید. الکل پوست را از جربی طبیعی محروم می کند.

روغن هسته ی زرد آلو

این روغن غتی از ویتامین A است و استفاده از آن برای پوست های حساس و شکننده توصیه می شود.


روغن آوکادو

این روغن برای مراقبت از پوست و همچنین درمان انواع مشکلات پوستی بسیار عالی است. زیرا حاوی مقادیر فراوانی از ویتامین A و E می باشد. از این روغن برای درمان پوست های هیدراته(خشک) و آسیب دیده از نور خورشید استفاده کنید.

روغن دانه ی کتان

سرشار از ویتامین E و بسیار موثر برای تحریک بازسازی سلولی است. از این روغن برای درمان ترک های بارداری استفاده کنید.


روغن زیتون

ماده ای بسیار عالی برای موست و مو است. با کمی گرم کردن این روغن، درون ماکروفر ، فواید آن را به حداکثر برسانید. استفاده از روغن زیتون به ویژه برای پوست های خشک و ترک دار توصیه می شود.


روغن جوانه گندم

استفاده از این روغن برای پوست های حساس، فوق العاده مفید است. می توانید از روغن جوانه ی گندم هم برای پوست صورت و هم دور چشم استفاده کنید اما به خاطر داشته باشید از سایر مرطوب کننده ها برای پوست هایی که دارای منافذ گشاد یا حساس هستند و هم چنین دور چشم استفاده نکنید.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/IA14Q
آلوئه ورا برای پوست چه فوایدی دارد؟آلوئه ورا چه خواصی دارد؟آلووراآوکادوبازسازیبازسازی پوستبازسازی سلولیتونر آلوئه وراخواص آلوئه وراخواص آلوئه ورا برای پوستخواص درمانی آلوئه ورا چیست؟خواص روغن آوکادوخواص روغن آوکادو برای پوستخواص روغن بادامخواص روغن بادام برای پوستخواص روغن جوانه گندمخواص روغن جوانه گندم برای پوستخواص روغن دانه ی کتانخواص روغن دانه ی کتان برای پوستخواص روغن زیتونخواص روغن زیتون برای پوستخواص روغن زیتون برای پوست چیست؟خواص روغن هسته زرد آلوخواص روغن هسته زرد آلو برای پوستدرمان التهابدرمان حساسیت پوستدرمان خارشروش های طبیعی برای مراقبت از پوستروغن آلوئه وراروغن آلووراروغن آوکادوروغن آوکادو برای پوست چه فوایدی دارد؟روغن آوکادو چه فوایدی دارد؟روغن بادامروغن بادام برای پوست چه فوایدی دارد؟روغن بادام چه خواصی دارد؟روغن بادام چه فوایدی دارد؟روغن جوانه گندمروغن جوانه گندم چه فوایدی دارد؟روغن دانه ی کتانروغن دانه ی کتان برای پوستروغن دانه ی کتان چه فوایدی دارد؟روغن زیتونروغن زیتون برای پوستروغن زیتون چه فوایدی برای پوست دارد؟روغن هسته ی زرد آلو برای پوست چه فوایدی دارد؟روغن هسته ی زردآلوفواید آلوئه ورافواید آلوئه ورا برای پوستفواید آلوئه ورا برای پوست چیست؟فواید آلوئه ورا چیست؟فواید روغن آوکادوفواید روغن آوکادو برای پوستفواید روغن آوکادو برای پوست چیست؟فواید روغن بادامفواید روغن بادام را پوستفواید روغن جوانه گندمفواید روغن جوانه گندم برای پوستفواید روغن جوانه گندم برای پوست چیست؟فواید روغن جوانه گندم چیست؟فواید روغن دانه ی کتانفواید روغن دانه ی کتان برای پوستفواید روغن دانه ی کتان برای پوست چیست؟فواید روغن دانه ی کتان چیست؟فواید روغن زیتونفواید روغن زیتون برای پوستفواید روغن زیتون برای پوست چیست؟فواید روغن زیتون چیست؟فواید روغن هسته زرد آلوفواید روغن هسته زرد آلو برای پوستفواید روغن هسته ی زرد آلو برای پوست چیست؟فواید مصرف آلوئه وراکدام مواد برای مراقبت از پوست مفید هستند؟کرم آلوئه ورامراقبت از پوستمزایای آلوئه ورامزایای آلوئه ورا برای پوستمزایای روغن آوکادومزایای روغن باداممزایای روغن بادام برای پوستمزایای روغن جوانه گندممزایای روغن دانه ی کتانمزایای روغن زیتونمزایای روغن هسته زرد آلومزایای مصرف روغن زیتونمصرف روغن بادام چه خواصی دارد؟مصرف روغن بادام چه فوایدی دارد؟مواد طبیعی برای مراقبت از پوست
Comments (0)
Add Comment