ترک های بارداری را چگونه می توان از بین برد؟

با بهترین روش ها ترک های بعد از حاملگی را از بین ببرید

ترک های بارداری

تقریبا می توان گفت که ما قادر نیستیم از بروز این خطوط بر روی پوست ( ترک های بارداری ) در طول بارداری جلوگیری کنیم، اما می توان با رعایت نکاتی از تعداد آنها کاست.

  • سعی کنید وزن خود را در حد مطلوب نگه دارید، زیرا ترک های بارداری زمانی به وجو می آیند که پوست نتواند خود را با افزایش وزن ناگهانی وفق دهد.
  • پوست خود را نرم و مرطوب نگه دارید. هر شب یک عدد کپسول ویتامین E و یک عدد کپسول ویتامین A را شکسته و محتویات آنها را با یک قاشق چای خوری روغن نباتی مخلوط کنید. سپس این مخلوط را روی تمام نواحی شوم بمالید. سعی کنید هر شب این تدبیر را به کار گیرید.
  • از داروهای مکمل ویتامین K استفاده کنید. اگر پزشک تان یه شما اجازه ی مصرف خوراکی این دارو را نمی دهد، آن را به مرطوب کنندهی خود بیفزایید و هر صبح از آن بهره ببرید. هم چنین یک شب در میان میتوانید این دستور را به جای دستور بالایی به کار گیرید.

درمان ترک های بارداری

اخیرا داروی بدون نیاز به نسخه ای در بازار موجود است که Regenetrol نام دارد و برآمدگی های متعدد روی ترک های بارداری را صاف می کند. بنابراین اگر تازه دچار این ترک ها شده اید می توانید از این دارو استفاده کنید.

بدن خود را احیا کنید

پس از زایمان برای اینکه اندام خود را به حالت سابق برگردانید زیاد سخت نگیرید. چنین تقلای بیهوده ای تنها موجب افسردگی شما خواهد شد. بدن شما در مدت زمان کوتاه به زیبایی گذشته نخواهد شد. حتی اگر زایمان شما راحت و بدون هیچ مشکلی صورت گرفته باشد. حداقل ۶ ماه طول می کشد تا بدن شما دوره ب نقاهت خود را به پایان برد.

از شر رگ های قابل مشاهده خلاص شوید

عصاره ی گیاه دم اسب را میتوان برای کاهش دادن رگ های قابل مشاهده مصرف کرد. به خاطر داشته باشید اگر به کودکتان شیر می دهید، قبل از مصرف این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/wLCYc
از بین بردن پوست ترک ترک شدهاز بین بردن ترک باداریاز بین بردن ترک بعد از بارداریاز بین بردن ترک بعد از حاملگیاز بین بردن ترک بعد از زایماناز بین بردن ترک پوستاز بین بردن ترک پوست بعد از زایماناز بین بردن ترک حاملگیاز بین بردن ترک های پوستبارداریبرطرف کردن ترک بارداریبرطرف کردن ترک پوستبرطرف کردن ترک حاملگیبعد از زایمانپوست بعد از بارداریپوست بعد از زایمانپوست ترک ترک شدهپوست و بارداریپوست و حاملگیترک بارداریترک پوست بعد از بارداریترک پوست بعد از حاملگیترک پوست بعد از زایمانترک ترک شدن پوستترک ترک شدن پوست بعد از بارداریترک ترک شده پوست در باداریترک خوردن پوستترک شدن پوستترک شدن پوست بعد از بارداریترک شدن پوست بعد از حاملگیترک شدن پوست بعد از زایمانترک های باداریترک های بعد باداریترک های بعد حاملگیترک های حاملگیترک های موجود روی پوستحاملگیدرمان پوست بعد از بارداریدرمان پوست بعد از حاملگیدرمان پوست ترک ترک شدهدرمان پوست ترک شدهدرمان ترک بارداریدرمان ترک پوستدرمان ترک پوست بعد از زایماندرمان ترک ترک شدن پوستدرمان ترک ترک شده پوستدرمان ترک حاملگیدرمان ترک های پوستدرمان ترک های پوستیدوران بارداریدوران حاملگیزیبایی پوست در بارداریزیبایی پوست در حاملگیزیبایی پوست در زمان بارداریزیبایی پوست در زمان حاملگیمراقبت از پوست بعد از زایمانمراقبت از پوست در زمان بارداریمراقبت از پوست در زمان حاملگیمراقبت از پوست دوران بارداریمراقبت از پوست دوران حاملگیمراقبت از زنان باردارمراقبت از زنان حاملهمراقبت پوست در دوران بارداریمراقبت پوست در دوران حاملگیمراقبت دوران بارداریمراقبت دوران حاملگیمراقبت های خان های باردارمراقبت های خانم های باردارمراقبت های خانم های حامله
Comments (0)
Add Comment