رنگ کردن مو در خانه به آسانی!

رنگ موهای طبیعی را بشناسید و خودتان موهای خود را رنگ کنید

رنگ کردن مو در خانه

شما میتوانید به راستی با رنگ کردن مو در خانه به نتایج فوق العاده ای دست یابید.

  • بهتر است از محصولات مخصوص متخصصان استفاده نکنید و از انواع ساده تر بهره بگیرید. بدین شکل معمولا به رنگ های طبیعی تری نیز دست خواهید یافت.
  • قبل از رنگ کردن مو اجازه دهید دو روز از شامپو کردن موهایتان بگذرد. بدین شکل نتیجه بهتری خواهید گرفت، زیرا پوست سر پس از شامپو کردن حساس تر است و در صورتی که مدتی از شامپو کردن مو گذشته باشد، مراحل رنگ کردن راحت تر خواهد بود. در واقع افزوده شدن روغن طبیعی مو به روی پوست سر از آن محافظت خواهد کرد.
  • قبل از اینکه به رنگ کردن موی خود بپردازید، آن را به خوبی تقویت کنید.

توجه کنید:  راز پاک کردن رنگ از روی دست هایتان و اطراف رویش مو این است که به روی این مناطق مقداری خاکستر سیگار بمالید.

رنگ کردن مو ها به طور طبیعی:

قهوه ای و درخشان کردن موهای تیره با رنگ های طبیعی:

کسانی که موی تیره ای دارند می توانند به طور موقتی موهای خود را با چای، گردو و قهوه به رنگ قهوه ای و درخشان رنگ کنند:

  • یک چای غلیظ دم کنید و در آخرین آبکشی از آن استفاده نمایید.
  • یک پیمانه گردوی خرد شده را با یک پیمانه آب بجوشانید. مایع را از صافی رد کنید و روی سر خود بریزید. اجازه دهید ۳۰ دقیقه بگذرد و سپس موهای خود را شامپو کنید.
  • مقداری قهوه ی اسپرسو یا قهوه ی قوی دیگری دم کنید و آن را روی موهای خشک بریزید. ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس موها را شامپو کنید. با این کار می توانید رنگ ورخشانی روی موهای سیاه و یا قهوه ای تیره به وجود آورید.

روشن کردن موهای تیره با رنگ های طبیعی:

  • یک دوم پیمانه سرکه را با یک چهارم پیمانه سس سویا مخلوط کنید. این مخلوط رنگ مو ی روشن و درخشانی روی موهای تیره به وجود می آورد. سس سویا نه تنها دارای پروتئین است که به موها استحکام می بخشد، بلکه دارای پیگمان های قهوه ای نیز هست. این مخلوط را روی موها بریزید، ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس موها را بشویید.

قرمز و شرابی کردن موهای تیره با رنگ های طبیعی:
  • از یک دوم پیمانه آب ذغال اخته در آخرین آبکشی موهای خود استفاده کنید تا به موهای تیره رنگ قرمز ببخشد.

بلوند و روشن کردن موها با رنگ های طبیعی:

  • یک پیمانه دم کرده ی غلیظ بابونه دم کنید. اجازه دهید دم کرده ولرم شود. سپس آن را روی موها اسپری کنید و یا آن را با کمک شانه روی موها بمالید. ۲۰ دقیقه صبر کنید( در صورت امکان در برابر نور خورشید بنشینید)، موها را شامپو کنید و آبکشی نمایید. این کار رنگ موهای بلوند و قهوه ای روشن را تقویت می کند و به موها رنگ ملایم درخشانی می بخشد.
لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/9cU5n
بلوند کردن موبلوند و درخشان کردن موتیره کردن مو روشنتیره و درخشان کردن موجلوه بخشیدن به مودرخشان کردن مورنگ درخشان کنندهرنگ کردن طبیعی موهارنگ کردن مورنگ کردن مو بدون آسیبرنگ کردن مو به آسانیرنگ کردن مو در خانهرنگ مورنگ مو بدون آسیبرنگ مو بلوندرنگ مو خانگیرنگ مو روشنرنگ مو شرابیرنگ مو شکلاتیرنگ مو طبیعیرنگ مو قرمزرنگ مو قهوه ایرنگ موهای طبیعیرنگ موی بلوندرنگ موی روشنرنگ موی شرابیرنگ موی قهوه ایرنگ های طبیعیروشن کردن موروشن کردن مو تیرهساخت رنگ مو خانگیساخت رنگ مو طبیعیشرابی کردن موشرابی و درخشان کردن موقرمز کردن مومواد رنگ مو طبیعیمواد طبیعی برای رنگ کردن مومواد طبیعی برای رنگ مو
Comments (0)
Add Comment