مجموعه ورزشی نیروانا

یوگا یکی از رشته های ورزشی است که با انجام حرکت های کششی، تاثیر زیادی روی عملکرد ذهن و حافظه می‌ گذارد. هر چند یوگا را در تمامی سنین می توان انجام داد، اما بهترین زمان برای شروع آن کودکی است، چرا که کودکان به دلیل انعطاف پذیری عضلانی بالایی که دارند آسان تر می توانند حرکات یوگا را انجام دهند.

باشگاه یوگا نیروانا از سال ۱۳۹۰ در زمینه آموزش یوگا در تمام سنین فعالیت می کند. آموزش یوگای سبک هماهنگ و یوگای سبک ایینگر و سیکلیک یوگا و ساتی اناندا و یوگای صورت و یوگا نیدرا از جمله کلاس های این باشگاه می باشند. همچنین از ویژگی های باشگاه یوگا نیروانا می توان به بهره گیری از اساتید دوره دیده در فدراسیون ورزش های همگانی و برگزاری جلسات به طور منظم اشاره کرد.

در این مرکز یوگا افراد با سلیقه های متفاوت می توانند یوگا کنند افرادی که از حرکات ملایم لذت می برند (سبک ساتی اناندا) افرادی که حرکات قدرتی و در عین حال روح یوگا در آن جاری باشد سبک هماهنگ که از ترکیب چند سبک ایجاد شده افرادی که علاقه دارند تکنیک با ابزار. یوگا همراه با اناتومی صحییح در حرکات رو فرا بگیرند (ایینگر یوگا) و حرکات کششی بیشتر (سیکلیک) یوگا و قابل ذکر است مربیان این مرکز به اخلاق نیکو کاملا پایبندند چرا که یوگا صرفا حرکات جسمی نیست و این مهم در نظر گرفته می شود که با عشق به شما عزیزان یوگا تدریس شود.

مزایای یوگا و پیلاتس:

  1. افزایش اعتماد به نفس
  2. تناسب اندام
  3. جلوکیری از استرس
  4. ایجاد شادی و نشاط
  5. افزایش متابولیسم بدن
  6. تقویت عضلات
  7. جلوگیری از خمیدگی پشت و اصلاح آن

رشته های ورزشی مجموعه ورزشی نیروانا:

  • پیلاتس
  • یوگا(یوگا هماهنگ، یوگای سبک ایینگر، سیکلیک یوگا، ساتی اناندا، یوگای صورت، یوگا نیدرا یوگای کودکان به‌صورت تخصصی، یوگای انگل و یوگای هاتا )

اطلاعات تماس:

تلفن: ۸۸۲۸۶۹۷-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۹۹۲۱۴۴۳۰

آدرس مجموعه ورزشی نیروانا:

گیشا، کوچه ۳۵، بعد از چهارراه دوم ، پلاک۱۹، واحد۱

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/ELfVJ
اضافه وزنافزایش اعتماد به نفسافزایش متابولیسم بدنانرژیایجاد شادی و نشاطباشگاهباشگاه نیروانابدن سالمبدنسازیبرنامه غذاییپروتئینپرورش اندامپیلاتستغذیهتقویت عضلاتتمرینتناسب اندامتهرانجلوکیری از استرسجلوگیری از خمیدگی پشت و اصلاح آنچاقیچربیچربی سوزیرژیمرژیم غذاییرشته های ورزشی مجموعه ورزشی نیروانازندگی سالمساتي انانداسالمسبک زندگیسلامت بدنسلامتیسيكليك يوگافعالیتکالریکاهش وزنگیشالاغر شدنلاغریماهیچهمجموعه ورزشیمجموعه ورزشی نیروانامزایای یوگا و پیلاتسمکملمکمل های بدنسازیمکمل های ورزشیمواد غذاییموفقیتنیرواناورزشویتامینيوگا نيدرايوگای سبك ايينگريوگای صورتیوگایوگا هماهنگیوگای کودکان به‌صورت تخصصی
Comments (0)
Add Comment