مشکلات مو و راه حل آن ها

به مبارزه با مشکلات موهای خود بروید

مشکلات مو و راه حل آنها

همه ما داشتن موهای زیبا، مقاوم و درخشان را برای خود می خواهیم. اما در بعضی موارد ممکن است نتوانسته باشیم موهایی سالم و زیبا داشته باشیم. سئوال این است که دلیل نداشتن موهای سالم ، پرپشت و درخشان چیست؟ چرا بعضی از افراد را که میبینیم به قدری موهای بی عیب و نقصی دارند که ما را شگفت زده می کنند؟ البته که ما هم آن موهای فوق العاده را برای خود می خواهیم. در این مطلب ما مشکلات مو را بررسی خواهیم کرد. ممکن است شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که این موارد از مشکلات مو را دارند. با ما همراه باشید تا مشکلات مو های خود را حل نمایید.

موهای بی روح

معمولا می توانم به راحتی کسانی را که از رژیم های سخت لاغری پیروی می کنند با مشاهده ی موهایشان بشناسم. موی این افراد کدر و بی روح می شود. دلیل این امر فقدان چربی در رژیم غذایی است. بهتر است چربی های مفید چون روغن زیتون و روغن ماهی به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

موهای خود را تغذیه کنید

برای سلامت موها ضروری است که غذاهای سالم و مفید بخورید. موها عمدتا از ویتامین B کمپلکس و پروتئین ساخته می شوند. مواد غذایی غنی از این مواد را انتخاب کنید تا تغییری سریع و شگرف در موهای خود بیابید. برای این منظور می توانید رژیم غذایی خود را از گوشت قرمز، هویج، بروکلی و ماهی غنی سازید. اگر می خواهید به نتایج سریع تری دست یابید از داروهای مکمل ویتامین B و پروتئین استفاده کنید.

زود خاکستری شدن مو

خاکستری شدن زودرس موها می تواند به دلیل رژیم غذایی باشد. آهن و مس رنگدانه ی موها را حفظ می کنند. بهترین راه برای افزودن آهن به رژیم غذایی مصرف گوشت قرمز است. کسانی که می خواهند از مصرف گوشت قرمز خودداری کنند باید به رژیم غذایی خود تخم مرغ و سبزیجات دارای برگ سبز و میوه اضافه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/xu7U7
از بین بردن کدری مواز بین بردن مشکل موبرطرف کردن بی روحی موبرطرف کردن کدری موبی روحی در موپرپشت کردن موتغذیه رسانی به موتغذیه موتقویت کردن موتقویت موتقویت مو تا عیدتقویت مو تا نوروزجلوگیری از بی روحی موجلوگیری از کدر شدن موجلوگیری از مشکلات موحجیم کردن موخاکستری زودرس موخاکستری شدن مودرخشانی مودرمان کدری مودرمان کم پشت مودرمان کم پشتی مودرمان مو بی روحروش های طبیعی برای موزود خاکستری شدن موزیبا کردن موزیبایی فوری موزیبایی موزیبایی مو هاسلامت موسلامت مو هاسلامتی موفواید آهنفواید آهن برای موفواید مسکدری مومراقبت از مومراقبت مومشکل مومشکلات مومو بی روحمواد مغذی موویتامین بویتامین مو
Comments (0)
Add Comment