لباس حاملگی زیبا و رنگ موهای های زیبا و بی ضرر برای زمان بارداری چیست؟

در زمان بارداری نیز میتوانید با روش های صحیح زیباتر شوید

لباس حاملگی در محل کار

اگر شاغل هستید باید حتما از لباس های آزاد تر استفاده کنید. بهتر است لباسی بپوشید که بسیار راحت باشد و ظاهر حرفه ای شما را حفظ کند. می توانید انواع لباس حاملگی تهیه شده از پشم سبک خریداری کنید که برای اغلب ماه های سال مناسب اند. علاوه بر این، پشم بیش از پارچه های دیگر اندام شما را خواهد پوشاند.

از اینکه حامله به نظر برسید، نترسید

هر چیزی که انعکاسی از بارداری باشد، جذاب به نظر می رسد. اگر فکر می کنید پاهایتان خیلی بزرگ شده است، پیراهن کوتاه بپوشید و یا بازوهای شما چاق شده اند بلوز آستین کوتاه بپوشید.

پارچه های ساده را انتخاب کنید

پارچه های خال دار و یا گلدار، با طرح های درشت لاغرترین زنان را نیز چاق نشان می دهد. پس چرا باید یک خانم باردار برای لباس خود این نوع پارچه را انتخاب کند؟

تزئینات را به حداقل برسانید

بارداری زمان مناسبی برای استفاده از گردنبند های بلند یا گوشواره های آویز و بزرگ نیست. تعداد زیادی دستبند که درست در خط شکم قرار میگیرند مانند علامتی خواهد بود که مستقیم به شکم اشاره می کنند.

رنگ کردن مو در بارداری یا نه، مساله این است؟

زنان بارداری که موهای خود را رنگ می کنند نگرانند که این کار موجب آسیب به جنین شود.

  • در روش های های لایت، چون مواد شیمیایی در کاغذ آلومینیومی قرار می گیرند و با پوست سر تماس نمی یابند، براساس تشخیص انجمن مامایی و ژنیکولوژی آمریکا بی خطر خواهد بود.
  • رنگ کردن موها با حنا روش مناسب و موفقیت تمیزی برای شماست. این ماده ی گیاهی فاقد آمونیاک و پروکسید است و اثر آن چهار تا شش هفته باقی خواهد ماند.
  • برخی از سالن های آرایش برای رنگ کردن موها از رنگ های گیاهی و عاری از مواد شیمیایی استفاده می کنند. به دنبال چنین سالن هایی باشید و از گیاهی بودن رنگ ها اطمینان حاصل کنید.
لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/JH9wb
بارداریبهترین لباس در حاملگیحاملگیدوران بارداریدوران حاملگیرنگ در بارداریرنگ در حاملگیرنگ کردن مو در بارداریرنگ کردن مو در حاملگیرنگ کردن مو در زمان بارداریرنگ کردن مو در زمان حاملگیرنگ لباس بارداریرنگ لباس حاملگیرنگ مناسب لباس بارداریرنگ مو در حاملگیرنگ موی مناسب بارداریرنگ موی مناسب حاملگیشاغل بودن در بارداریشاغل بودن در حاملگیشاغل بودن در زمان بارداریشاغل بودن در زمان حاملگیکار با بارداریکار با حاملگیکار در زمان بارداریکار در زمان حاملگیکار کردن با بارداریکار کردن با حاملگیکار کردن در زمان بارداریکار کردن در زمان حاملگیلباس بارداریلباس مناسب بارداریلباس مناسب حاملگیلباس مناسب حاملگی در محل کارمراقبت در حاملگیمراقبت های بارداریمراقبت های حاملگیمراقبت های حاملگی در محل کارمراقبت های زمان بارداریمراقبت های زمان حاملگط
Comments (0)
Add Comment