چگونه لباس های تابستانی خنک و شاد بپوشیم؟(بخش دوم)

با ترفند های لباس پوشیدن در تابستان آشنا شوید تا در این فصل از گرما کلافه نشوید و همچنان هم ایده آل به نظر برسید.

رنگ مناسب برای فصل تابستان

تغییر رنگ در تابستان فقط به خاطر مد سال یا تناسب آن با طرح های تولید کنندگان نیست. هیچ تولید کننده یا طراح مدی، محصول خود را بدون توجه به نیازهای فصل روانه بازار نمی کند. بنابراین حتی اگر به پوشیدن لباس های رنگی یا روشن عادت ندارید، سعی کنید در تابستان به سبک این فصل عمل کنید و لباس هایی با رنگ روشن را انتخاب کرده و بر تن کنید. این انتخاب نه تنها میزان عرق کردن شما را کاهش می دهد، بلکه به لحاظ روانی نیز احساس گرمی هوا و خفگی را در شما از بین خواهد برد.

رنگ های تیره در این فصل باعث جذب بیشتر نور خورشید می شوند و واضح است که اگر شما لباس های با رنگ مشکی، سورمه ای و هر رنگ تیره ای بر تن کنید بیشترین نور خورشید را به خود جذب خواهید کرد و بیشتر از حد معمول گرمتان خواهد شد و عرق می کنید.

سایز و اندازه لباس تابستان

بدن ما در طول فصل تابستان کمی متورم تر از فصل های دیگر سال است. این موضوع به ویژه در پاها بیشتر از نقاط دیگر احساس می شود. بنابراین اگر قصد خرید برای این فصل را دارید، به کفش های نیم تا یک سایز بزرگ تر و لباس های کمی آزادتر فکر کنید.

علاوه بر این، پوشیدن لباس کاملا فیت تن در طول تابستان آن هم در شرایطی که زیاد عرق می کنید، اصلا مناسب نیست. پس بهتر است از لباس های آزاد استفاده کنید تا هم راحت تر باشید هم کمتر عرق کنید.


جمع بندی

  • با توجه به آنچه گفته شد به راحتی می توانید لباسی جذاب و در عین حال راحت را برای فصل گرم تابستان انتخاب کنید و هم خودتان از آن لذت ببرید و هم دیگران را مجذوب تیپ ساده و در عین حال زیبای خود کنید.
لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/GSwEU
انواع مدل لباس تابستانیجدیدترین لباس تابستانیجدیدترین لباس تابستانی 2018جدیدترین لباس تابستانی97چگونه لباس های تابستانی بپوشیم؟چگونه لباس های تابستانی خنک و شاد بپوشیم؟در تابستان چگونه لباس بپوشم؟در تابستان چه رنگ های بپوشیم؟در تابستان چه رنگی بپوشم؟رنگ امسالرنگ برای تابستانرنگ تابستان امسالرنگ تابستانیرنگ تابستانی 2018رنگ سال 97رنگ سال در تابستانرنگ سال در تابستان 2018رنگ سال در تابستان 97رنگ لباس تابستانی 97رنگ مناسب برای تابستانرنگ مناسب برای فصل تابستانروش پوشش لباس در تابستانسایز و اندازه لباس تابستانلباس برای تابستان 97لباس تابستانی 97لباس تابستانی خنکلباس تابستانی شادلباس های تابستانلباس های تابستانیلباس های تابستانی جدید 97مد لباس 2018مد لباس تابستانیمد لباس در تابستانمدل لباس 97مدل لباس تابستانیمدل لباس تابستانی 2018مدل لباس تابستانی 97مدلهای جدید لباسمدلهای لباس تابستانیمدلهای لباس در تابستان
Comments (0)
Add Comment