بیرانوند تا نیم فصل می ماند!

با مخالفت برانکو و هیات مدیره باشگاه، گلر تیم ملی با پرسپولیس به توافق رسید.

پیشنهاد های بیرانوند و حضور آن در پرسپولیس

شاید خود بیرانوند هم فکرش را نمی کرد که آنقدر زود بتواند به اوج برسد. دروازه بان اول سرخپوشان در جام جهانی در ۳ بازی تیم ملی عملکرد درخشانی داشت. دروازه بان اول پرسپولیس بعد از بازگشت از جام جهانی حالا پر پیشنهاد ترین بازیکن تیم ملی است و در حال حاضر با ۸ پیشنهاد رسمی در آستانه لژیونر شدن قرار دارد. اما شرایط پرسپولیس در این فصل و محرومیت از نقل و انتقالات باعث شده که سرمربی پرسپولیس اعلام کند که به بیرانوند احتیاج دارد و به همین دلیل بیرانوند با توجه به قراردادی به باشگاه دارد تنها در صورتی می تواند از پرسپولیس جدا شود که باشگاه با جدایی او موافقت کند.


مخالفت برانکو و هیات مدیره

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست پرسپولیس پیشنهادهای خارجی بیرانوند را تایید کرده و اعضای هیات مدیره باشگاه و برانکو ایوانکوویچ را در جریان این موضوع قرار داده است. برانکو در صحبت با مسئولان باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده و اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز در این زمینه با برانکو هم عقیده هستند.

 

وکیل بیرانوند با باشگاه توافق کرد

روز گذشته وکیل بیرانوند با حضور در باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت دروازه بان پرسپولیس با مدیران باشگاه به گفت و گو پرداخت. در این جلسه مسئولان باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با جدایی دروازه بان پرسپولیس اعلام کردند. در نهایت در پایان این جلسه وکیل بیرانوند با مسئولان باشگاه به توافق رسید که این بازیکن تا نیم فصل در پرسپولیس باقی بماند و بعد از پایان جام ملت ها که در پایان نیم فصل اول خواهد بود و البته باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، او راهی اروپا شود تا پرسپولیس هم بتواند دروازه بان مطمئنی را به خدمت بگیرد و جای خالی این دروازه بان را پر کند.


آغاز تمرینات با پرسپولیس

بعد از توافق بیرانوند با باشگاه پرسپولیس دروازه بان سرخپوشان در روزهای آینده در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد تا بعد از مدت ها استراحت دوباره تمرینات خود را از سر بگیرد. او حالا باید با جدیت بیشتری تمرین کند تا در آستانه جام ملت ها بتواند همچنان دروازه بان اول تیمی ملی ایران شود.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/aLtsD
آیا علیرضا بیرانوند تا پایان جام ملت ها می ماند؟آیا علیرضا بیرانوند تا نیم فصل با پرسپولیس قرارداد دارد؟آیا علیرضا بیرانوند تا نیم فصل قرارداد دارد؟آیا علیرضا بیرانوند در پرسپولیس می ماند؟آیا علیرضا بیرانوند در جام ملت ها است؟آیا علیرضا بیرانوند در جام ملت ها حضور دارد؟پیشنهاد های اروپایی علیرضا بیرانوندپیشنهاد های خارجی علیرضا بیرانوندپیشنهاد های خارجی علیرضا بیرانوند چیست؟پیشنهادهای بیرانوندپیشنهادهای خارجی بیرانوندپیشنهادهای علیرضا بیرانوندپیشنهادهای علیرضا بیرانوند بعد از جام جهانیتمدید قرار داد علیرضا بیرانوندتمدید قرارداد بیرانوندتمدید قرارداد بیرانوند با پرسپولیستمدید قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیستمدید قرارداد علیرضا بیرانوند بعد از جام جهانیتمرینات بیرانوند در پرسپولیسعلیرضا بیرانوندعلیرضا بیرانوند بعد از جام جهانیعلیرضا بیرانوند په پیشنهادهای خارجی داشته است؟علیرضا بیرانوند تا کی در پرسپولیس می ماند؟علیرضا بیرانوند چقدر در پرپسولیس می ماند؟علیرضا بیرانوند چه پیشنهادهایی داشته است؟علیرضا بیرانوند در جام ملت هاقرارداد علیرضا بیرانوندقراردادهای بیرانوند
Comments (0)
Add Comment