مجموعه ورزشی کهکشان

معرفی مجموعه ورزشی کهکشان

این مجموعه ورزشی یک باشگاه ایمن و خلاقانه است این مجموعه در سال ۱۳۹۴ راه اندازی شده است. در این زمام کم احتیاجات خانم های گرامی را بررسی کرده است و به متناسب ترین شیوه، برای برطرف کردن نیاز ورزش خانم های گرامی رسیده است. مجموعه ورزشی کهکشان با سربلندی اعلام می کند این مجموعه نخستین و تنها مجموعه اختصاصی TRX مخصوص خانم های عزیز در شهر زیبای شیراز است. و با استقبال بسیار زیادی رو به رو شده است. باعث افتخار است که یک مجموعه ورزشی مدرن، با انگیزه و باتجربه در دسترس داریم و افتخار دیگر ورزش دوستان عزیزی هستند که این باشگاه رو برای ورزش برمی گزیده اند. برطبق نظرسنجی های صورت گرفته در مجموعه میزان رضایت مشتریان بیشتر از ۹۰% هست. چنانچه همچنان در این باشگاه بی نظیر و زیبا ثبت نام نکرده اید می توانید همین امروز در باشگاه کهکشان ثبت نام کنید.

ثبت نام آنلاین

این سیستم جدیدترین سیستم مورد تائید ورزشکاران و صاحب نظران بخش ورزش کشور می باشد. شما می توانید با چند کلیک ساده در باشگاه ثبت نام کنید.

شناسنامه ورزشی

این سیستم در حال طراحی، به وسیله ی کارشناسان  اعتبار سنجی شده و شیوه ی عرضه ی آن طرح ریزی شده است. در آینده ای نه چندان دور ورزش و تناسب اندام شما با یک شیوه ی علمی مورد مطالعه قرار گرفته و در دسترس شما قرار می گیرد.

فروشگاه

این مجموعه استانداردهای یک فروشگاه کامل را، با اعتبار چندین ساله مجموعه کهکشان همراه کنیم تا لذت تجربه یک خرید ایمن و کم هزینه را به شما هدیه دهیم.

ساعت کاری باشگاه

به عنوان نخستین مجموعه اختصاصی TRX در جنوب کشور هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۹ شب در دسترس بانوان عزیز می باشد. تکاپو این باشگاه همیشه بر به روز کردن سیستم ورزشی شهر شیراز و عرضه ی خدمتی صادقانه، دلسوزانه بوده است.

آدرس: شیراز – فلکه گاز ، بلوار آزادی ، کوچه ۲۱ ، باشگاه ورزشی کهکشان

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/Gndc6
آدرس باشگاه کهکشاناضافه وزنانرژیباشگاهباشگاه TRXباشگاه TRX در شیرازباشگاه اختصاصی TRX مخصوص خانمباشگاه اختصاصی TRX مخصوص خانم هاباشگاه اختصاصی TRX مخصوص خانم های شهر شیرازباشگاه تی آر ایکسباشگاه در شیرازباشگاه کهکشانباشگاه کهکشان شیرازباشگاه های شیرازبدن سالمبدنسازیبرنامه غذاییپرورش اندامتغذیهتمرینتناسب اندامثبت نامثبت نام آنلاینثبت نام آنلاین در باشگاه کهکشانچاقیچربی سوزیرژیمرژیم غذاییزندگی سالمزیباییساعت کاری باشگاهسالمسبک زندگیسلامتسلامت بدنسلامتیسیستم ورزشی شهر شیرازشناسنامه ورزشیشهر شیرازشیرازفروشگاهفروشگاه لوازم ورزشی کهکشانفروشگاه ورزشیکالریکاهش وزنکهکشانلاغر شدنلاغریمجموعه ورزشیمجموعه ورزشی کهکشانمجموعه ورزشی مدرنموفقیتنخستین مجموعه اختصاصی TRX در جنوب کشورورزشورزشکاران
Comments (0)
Add Comment