انتقاد به سبک بازی تیکی تاکای خسته کننده اسپانیا در جام جهانی

اسپانیا با ۱۱۳۷ پاس در یک بازی از جام جهانی حذف شد. اما انتقاد های زیادی را با سبک بازی خسته کننده اش به همراه داشت.

اسپانیا با تیکی تاکای خسته کننده اس با ۱۱۳۷ پاس در یک بازی از جام جهانی حذف شد

طرفداران تیکی تاکا کم کم باید در سلیقه خود تجدید نظر کنند. واقعا چیزی اعصاب خرد کن تر از سبک بازی اسپانیا وجود ندارد. بالای هزار پاس با هم تیم ها رد و بدل کنی، دریغ از چند موقعیت گل خطرناک.
اسپانیایی ها همان طور که جلوی ایران بازی کردند و پشت دروازه حریف مثل هندبالیست ها پاس های متعدد به هم می دادن، در بازی حذفی مقابل میزبان هم به همین شکل بازی کردند و با جام جهانی وداع گفتند.


پاسخ آلبا به منتقدان

  • آلبا در پاسخ به منتقدان سبک تیم ملی اسپانیا گفته بود: “آلمان حذف شده و ما در گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کرده ایم، باز هم از ما انتقاد می شود.”

انتقاد بر سر چه چیزی؟!

  • چیزی که از آن انتقاد می کنند همین سبک تیکی تای بی هدف است؛ انگار به تیمی که بیشتر پاس کاری کرده و بیشتر مالکیت توپ در اختیار داشته، جایزه می دهند.
  • یک بار همسر نگارنده داشت یکی از بازی های این فصل بارسلونا را می دید، بعد از چند دقیقه گفت: “اینا چرا وقت کشی می کنن؟”
  • وقت کشی فقط به این معنی نیست که مثل تیم های آسیایی بخوابی روی زمین یا بکشی زیر توپ، وقتی شما توپ در اختیار داری اما تلاشی برای گل زدن نمی کنی یعنی داری وقت بازی را می کشی.

انتقاد فاربگاس از تیکی تاکا

  • فاربگاس هم از تیکی تاکا انتقاد کرد و گفت: “بازیکنان اسپانیا تنها توپ را در اختیار داشتند. من خودم طرفدار شدید تیکی تاکا هستم اما غیر از ضربه سر کاستا و شوت خارج از محوطه جریمه ایسکو هیچ گونه موقعیتی ندیدیم. به نظرم بیشتر مالکیت توپ میدان در خط دفاعی تا خط حمله، در حالی که باید دقیقا برعکس می شد.”
لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/0qzCH
اخبار برد روسیه در برابر اسپانیااخبار تیم مرگ در جام جهانیاخبار تیم مرگ در جام جهانی 2018اخبار جام جهانیاخبار جام جهانی 2018اخبار جدید تیم مرگ در جام جهانیاخبار جدید تیم مرگ در جام جهانی 2018اخبار جدید جام جهانیاخبار جدید جام جهانی 2018اخبار حاشیه ای جام جهانیاخبار حاشیه ای جام جهانی 2018اخبار داغ جام جهانیاخبار داغ جام جهانی 2018اخبار صعود روسیه در برابر اسپانیاانتقاد درباره بازی اسپانیابرد روسیه در برابر اسپانیابیتشرین پاس کاری در جام جهانی 2018بیشترین تعداد پاس در جام جهانیجدیدترین اخبار جام جهانیجدیدترین اخبار جام جهانی 2018حاشیه بازی اسپانیاحاشیه بازی اسپانیا و روسیهحاشیه بازی روسیه و اسپانیاحاشیه بازی های جام جهانیحاشیه بازی های جام جهانی 2018حاشیه صعود روسیهحذف اسپانیاحذف اسپانیا از جام جهانیحذف اسپانیا از جام جهانی 2018حذف تیم اسپانیاحذف تیم اسپانیا از جام جهانیحذف تیم اسپانیا از جام جهانی 2018داغ ترین اخبار جام جهانیداغ ترین اخبار جام جهانی 2018رکورد های جام جهانی 2018سبک بازی اسپانیاسبک بازی اسپانیا در جام جهانیسبک بازی تیکی تاکای اسپانیاصعود روسیهصعود روسیه در جام جهانیصعود روسیه در جام جهانی 2018
Comments (0)
Add Comment