ادوتویلت و ادوپرفیوم چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

با دانستن تفاوت ادوتویلت و ادوپرفیم بهترین عطر را خریداری نمایید

بسیاری از ما شاید به درستی نتوانیم عطری با ویژگی های مناسب را بشناسیم. در مغازه می رویم و فروشنده با ما میگوید که عطر انتخابی ما ادوتویلت و یا ادو پرفیوم است، اما ما به درستی متوجه منظور او نمیشویم. دلیل آن این است که اطلاع دقیقی از تفاوت های ادوتویلت و ادوپرفیوم نداریم. حال برای ما این سئوال پیش می آید که ادوتویلت بهتر است یا ادوپرفیوم؟ ما باید کدام را انتخاب کنیم که برای ما مناسب باشد؟ در ادامه این مطلب شما می توانید به راحتی تفاوت ها وویژگی های ادوتویلت و ادوپرفیوم  را بشناسید. با پروجیم همراه باشید تا بتوانید به راحتی آنها را انتخاب کنید.

ادوپرفیوم و ادوتویلت ، کدام بهتر است؟

تمام عطرها از چند نوع ماده شیمیایی تشکیل شده اند. هرکدام از این مواد شیمیایی که در این عطر ها استفاده می شود نیز دارای خواص متفاوت در رایحه خود و بوی متفاوتی هستند. هرکدام از این عطرها و ادکلن ها نیز با توجه به اسانسی که در آنها استفاده شده و مقدار الکلی که در آنها کار رفته دارای اسم های متفاوتی هستند. این اسم ها نیز شامل ادکلن، ادوتویلت و ادوپرفیوم می باشند.

 تفاوت ادوتویلت و ادوپرفیوم چیست؟

دانستن تفاوت ادوتویلت و ادوپرفیوم و ادکلن در هنگام خرید به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. زیرا خواهید فهمید که ماندگاری هرکدام چه میزان است و با توجه به آن می توانید عطر مناسب تری را خریداری نمایید.

باید به شما بگوییم که تفاوت آنها در مقدار غلظت اسانس و میزان الکل مورد استفاده در آن می باشد. این نیز به این معنی  می باشد که هر چه قدر که غلظت عصاره روغنی یک عطر بیشتر باشد، می توان مطمئن بود که مدت زمان ماندگاری آن عطر نیز بیشتر خواهد بود.

اما سئوال اصلی و مهم این است که کدام یک از انواع عطرها در بین ادوتویلت و ادوپرفیوم و ادکلن دارای غلظت بیشتری هستند؟ پاسخ این سئوال این است که در بین آنها بیشترین غلظت و ماندگاری را ادوپرفیوم و بعد از آن نیز ادوتویلت دارد.

البته میزان ماندگاری عطرها بر روی قیمت آنها نیز اثر مستقیم می گذارد. به همین دلیل نیز ادوپرفیوم دارای قیمت گران تری نسبت به بقیه می باشد.

میزان غلظت ادوتویلت و ادوپرفیوم

  • غلظت ادوپرفیوم بین ۱۵ الی ۴۰ درصد می باشد که بیشترین غلظت را داراست و خالص ترین و ماندگارترین بو را دارد. همچنین این عطر به دلیل ویژگی های ایده آل آن گران تر از ادکلن و ادوپرفیوم است.
  • غلظت عطر ادوتویلت (Eau de Toilette) نیز در حدود ۱ الی ۶ درصد می باشد. ادوتویلت به دلیل غلظت کم آن دارای ماندگاری کمی میباشد و باید در طول روز چندین بار آن را تمدید کنید.
لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/oyRCh
ادوپرفیومادوتویلتادوتویلت و ادوپرفیومانتخاب بهترین عطرانتخاب عطربهترین عطرتفاوت ادوتویلت و ادوپرفیومتفاوت عطرهاچگونگی خرید عطر مناسبخریداری ادوپرفیومخریداری ادوتویلتخریداری بهترین عطرخریداری عطر مناسبعطر مناسبغلظت ادوپرفیومغلظت ادوتویلتغلظت ادوتویلت و ادوپرفیومغلظت عطرفرق ادوتویلت و ادوپرفیومماندگاری ادوپرفیومماندگاری ادوتویلتماندگاری عطرمدت زمان ماندگاری ادوپرفیوممدت زمان ماندگاری ادوتویلتمدت ماندگاری ادوپرفیوممذت زمان ماندگاری عطرمناسب ترین عطر
Comments (0)
Add Comment