انواع ماسک جوانه گندم خانگی برای انواع متفاوت پوست ها

انواع ماسک های جوانه گندم برای تمام مشکلات پوستی که باعث زیبایی دو چندان پوست شما خواهند شد

ماسک جوانه گندم جوان کننده پوست

در ابتدا گندمی را که جوانه زده است خشک کنید و سپس به آن به بصورت پودر در آورید(میتوانید به جای خود جوانه گندم، پودر جوانه گندم را هم از عطاری هل خریداری کرده و برای ماسک جوانه گندم استفاده کنید). سپس آن را با ماست کم چرب مخلوط کنید و این ماسک را بر روی پوستتان بمالید. اجازه دهید برای ۱۰دقیقه روی صورت شما بماند و سپس صورت خود را با آب بشویید.


ماسک لیفت و سفت کننده صورت

یک قاشق چای خوری پودر جوانه گندم را به همراه دو قاشق سوپ خوری عرق گل بهار ترکیب کنید تا سفت شود. بعد به این ترکیب یک قاشق چای خوری عسل بیافزایید و بر روی صورت بمالید. اجازه دهید این ماسک برای ۳۰دقیقه روی صورت شما بماند. سپس صورت خود را با آب بشویید. این ماسک جوانه گندم کلیه پوست ها فوق العاده است و بهتر است در هفته دو مرتبه آن را روی پوست خود بمالید.

ماسک لایه بردار و شفاف کننده پوست

به پودر جوانه گندم به آرامی شیر اضافه کرده تا کمی سفت شود. صورت خود را ابتدا بخور دهید و سپس این ماسک را روی صورت خود با حرکات چرخشی از سمت پایین به بالا بزنید و اجازه دهید روی صورت تان بماند تا خشک شود. سپس ماسک را از روی پوست برداشته و بعد با آب صورت را شستشو دهید.


ماسک نرم کننده پوست

ابتدا زرده را از سفیده تخم مرغ جدا کنید. سپس زرده آن را با یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم هم بزنید تا سفت شود. آن را روی پوست خود بمالید و نیم ساعت صبر کنید و سپس ماسک جوانه گندم را از روی صورت تان با آب بشویید.


ماسک ضد لک و تیرگی

پودر جوانه گندم را با ۲قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. سپس آن را روی پوستتان بمالید و صبر کنید برای نیم ساعت روی پوستتان باشد. بعد پوستتان را با آب شست و شو دهید.

لینک کوتاه مطلب : https://progym.ir/egGyZ
انواع ماسک جوانه گندمانواع ماسک جوانه گندم خانگیانواع ماسک خانگیانواع ماسک صورتانواع ماسک صورت خانگیانواع ماسک طبیعیانواع ماسک طبیعی صورتتهیه ماسک جوانه گندمجوانه گندمروش تهیه جوانه گندم ضد جوشروش تهیه ماسک جوانه کندمروش تهیه ماسک جوانه گندمروش تهیه ماسک جوانه گندم ضد آکنهروش تهیه ماسک جوانه گندم ضد جوشروش تهیه ماسک جوانه گندم ضد لکروش تهیه ماسک جوانه گندم لایه بردارروش درست کردن جوانه گندمماسک برای پوست های مختلطماسک جوانه گندمماسک جوانه گندم برای پوست چربماسک جوانه گندم برای پوست خشکماسک جوانه گندم برای پوست مختلطماسک جوانه گندم برای لایه برداریماسک جوانه گندم جوان کنندهماسک جوانه گندم خانگیماسک جوانه گندم سفت کننده پوستماسک جوانه گندم سفید کنندهماسک جوانه گندم شفاف کنندهماسک جوانه گندم ضد آکنهماسک جوانه گندم ضد جوشماسک جوانه گندم ضد لکماسک جوانه گندم طراوت بخشماسک جوانه گندم لایه بردارماسک جوانه گندم لطیف کننده پوستماسک جوانه گندم لیفت کننده پوستماسک جوانه گندم نرم کننده پوستماسک خانگی برای انواع پوست هاماسک خانگی برای پوست های چربماسک خانگی برای پوست های خشکماسک خانگی برای پوست های مختلطماسک روشن کننده پوستماسک روشن کننده جوانه گندمماسک شفاف کننده جوانه گندمماسک صورت جوان کنندهماسک صورت سفت کنندهماسک صورت سفید کنندهماسک صورت ضد تیرگیماسک صورت ضد جوشماسک صورت ضد لکماسک صورت طراوت بخشماسک صورت لایه بردارماسک صورت لطیف کنندهماسک صورت لیفت کنندهماسک صورت نرم کنندهماسک صورت نرم کننده پوستماسک لایه بردار جوانه گندمماسک لیفت کننده جوانه گندمماسک های جوانه گندمماکس جوانه گندممسک خانگی پوست
Comments (0)
Add Comment